۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 715764

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و مقامات قضایی و پلیس آگاهی شهرستان یک فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و دستگیر کردند.

پزشک قلابی در کاشمر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد یزدانی افزود: این فرد مداخله‌گر درمان بدون داشتن مدرک قانونی و به طور غیر مجاز در امور طب سنتی، طب سوزنی، حجامت، ماساژ درمانی و درمان دیسک کمر مداخله و به صورت سیار فعالیت می‌کرد و اخیرا در یک منزل مسکونی و در شرایط بسیار نامطلوب در کاشمر فعالیت‌های درمانی می کرد.

وی ادامه داد: در بازدید از محل کار این فرد متخلف لوازم، تجهیزات پزشکی و غیربهداشتی کشف و با حضورکارشناسان نظارت بر درمان و پلیس آگاهی ضبط شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: این فرد که از یکی از شهرهای دیگر به کاشمر آمده بود از مراجعان خود مبالغ میلیونی اخذ می‌کرد. 

یزدانی با اشاره به دخالت افراد سودجو و غیر متخصص در امور پزشکی افزود: متاسفانه این افراد با تهیه وسایل و تجهیزات پزشکی به ‌صورت سیار با راه‌اندازی مراکز غیرمجاز و با انتشار تبلیغات در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند که با توجه به عدم آگاهی و دانش پزشکی، سلامتی افراد جامعه توسط این افراد در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: عدم آگاهی‌ بخشی از افراد جامعه و به‌خصوص استقبال زنان از انجام این گونه عمل‌ها و مراجعه به مراکز غیرمجاز یا سیار، مشکلات و عوارض جبران‌ناپذیری را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و اقدام افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، با شماره تلفن ۵۵۲۲۷۵۰۶ تماس بگیرند تا بلافاصله از سوی کارشناسان امور نظارت بر درمان  نسبت به رسیدگی به موضوع اقدام شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.