«تپش مهر» مستندی از تلاش جهادی بانوان در سکوت مطلق بدون هیچ چشم داشتی است که در گروه مستند روایت فتح ساخته شده و فردا روی آنتن می رود.

روایتی از فرشته‌های پنهان پشت ماسک در «تپش مهر»

به گزارش قدس آنلاین، مهدی امینی کارگردان مستند «تپش مهر» گفت: ثبت حضور نیروهای جهادگر در ایام مواجهه کشور با بیماری کرونا به عنوان جلوه‌هایی از فرهنگ اسلامی و انقلابی، ضروری و با اهمیت است.

وی عنوان کرد: در عرصه مدافعان سلامت نقش بانوان بسیار پررنگ بوده و هست. من به عنوان مستندساز با دیدن این همه ایثار و فداکاری احساس وظیفه کردم برای به تصویر کشیدن بخشی از تمدن سازی مادرانه بانوان جهادی که با شیوع ویروس کرونا در کشور برای کمک رسانی به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ها حضور پیدا کردند.

کارگردان مستند «تپش مهر» با تأکید بر اهمیت فعالیت بانوان جهادگر در عرصه پشتیبانی از بیمارستان ها اظهار کرد:  در روزهای اول شیوع ویروس کرونا و شروع تصویربرداری ما برای این مستند بیشتر این بانوان می خواستند در گمنامی مطلق باشند و از حضور جلوی دوربین ما ممانعت می کردند؛ ما عنوان نیاز به ثبت فرهنگ مهربانانه و ایثارگرانه جهادی و انتشار و دیده شدنش سعی بر اقناع آنها داشتیم.

امینی در پایان با اشاره به لحظات شیرینی که در کنار تلخی‌ها در بیمارستان کامکار و شهید بهشتی شاهدش بودند، گفت: این چهره‌های گمنام که تنها چشم‌هایشان از پشت ماسک مشخص است، خلق‌کننده لحظات شیرینی هستند که مقابل دوربین ما به تصویر کشیده می‌شود؛ نفس مادر بودن او را آماده تیمار و پرستاری می‌کند.حس و حال مادرانه ای که در میان بانوان جهادی به وجود آمده  برای بیماران کرونایی امیدبخش است.

مستند «تپش مهر» به کارگردانی مهدی امینی و تولید شده در گروه مستند روایت فتح است که پنجشنبه ۲۲ مرداد، ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه اول سیما روی آنتن می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.