شیائومی Mi ۱۰ Ultra با شارژ سریع Snapdragon ۸۶۵ و ۱۲۰W معرفی شد.

شیائومی Mi ۱۰ Ultra عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل سال جاری ، شیائومی از گوشی های پرچمدار Xiaomi Mi ۱۰ و Xiaomi Mi ۱۰ Pro در چین رونمایی کرد، چند ماه بعد ، این شرکت Xiaomi Mi ۱۰ را به بازار جهانی آورد، این برند در جشن ۱۰مین سالگرد خود از شیائومی Mi ۱۰ Ultra رونمایی کرد.

گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۰ Ultra یک نسخه از Mi ۱۰ Pro است و دارای چند ویژگی اول در صنعت گوشی های هوشمند است، این اولین گوشی هوشمند جهان است که با پشتیبانی از شارژ فوق العاده سریع ۱۲۰W و شارژ بی سیم ۵۰ وات وارد بازار می شود. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ هرتز و چهار دوربین عقب آن دارای بزرگنمایی ۱۲۰ برابر است.



مشخصات و ویژگی‌های Xiaomi Mi ۱۰ Ultra

گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۰ Ultra در گزینه های ساخت سرامیک و شیشه ای با کیفیت عالی قرار دارد. این گوشی هوشمند صفحه نمایش AMOLED خمیده ۶.۶۷ اینچی دارد که وضوح تصویر Full HD + را با اندازه ۱،۰۸۰ x ۲،۳۴۰ پیکسل ، سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی ارائه می دهد. حفره پانچی در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد وMi ۱۰ Ultra ۵G از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نسل جدید بهره می برد.

پلتفرم موبایل اسنپدراگون ۸۶۵ از Xiaomi Mi ۱۰ Ultra ۵G با حافظه رم LPDDR۵ و UFS ۳.۱ استفاده می کند، دستگاه فاقد شکاف کارت microSD است و آخرین سیستم عامل Android ۱۰ مبتنی بر MIUI ۱۲ بر روی گوشی از پیش نصب شده است.

گوشی هوشمند Mi ۱۰ Ultra انرژی خود را از باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی به دست می آورد، فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات قادر به شارژ همزمان هر دو سلول است و این امر باعث می شود تنها در ۲۳ دقیقه شارژ کامل گوشی انجام شود. این گوشی هوشمند همچنین از شارژ بی سیم ۵۰W فوق العاده پشتیبانی می کند که تنها ۴۰ دقیقه طول می کشد تا ۱۰۰ درصد باتری را شارژ کند و همچنین از شارژ بی سیم ۱۰W معکوس پشتیبانی می کند. Mi ۱۰ Ultra مجهز به سیستم دفع گرما است که شامل خنک کننده مایع VC با گرافن ، ورق های گرافیتی چند لایه و آرایه سنسور حرارتی ۸ برابر می باشد.



سیستم دوربین مجهز به عقب Xiaomi Mi ۱۰ Ultra دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با OIS ، EIS ، فناوری بومی ISO دوتایی و لنز ۸P است، این همراه با یک لنز Ultraide ۱۲۸ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۲۸ مگاپیکسل است که می تواند عکس های ماکرو را تا حداکثر فاصله کانونی ۲ cm ، لنزهای پرتره ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای نوری ۲ برابر ، و فوکوس اتوماتیک پیکسل دوتایی و پراسکوپ فوق العاده بزرگنمایی ۱۲۰ مگاپیکسلی ۱۲۰x دوربین با ۱۰ برابر فاصله کانونی معادل ، لنزهای OIS ، EIS و ۵P است، دوربین های چهارگانه توسط یک سنسور ، یک واحد فوکوس خودکار لیزری و فلاش دوتایی LED پشتیبانی می شوند، Mi ۱۰ Ultra ۵G همچنین قادر به فیلمبرداری با کیفیت ۸K است.

گوشی هوشمند Xiaomi MI ۱۰ Ultra دارای دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی است و از دیگر ویژگی های موجود در Mi ۱۰ Ultra می توان به اسپیکرهای ۵G ، اسلاتهای دو سیم کارت ، Wi-Fi ۶ ، بلوتوث ۵.۱ ، NFC ، GPS با دو فرکانس ، USB-C و بلندگوهای استریو دوگانه اشاره کرد.



قیمت و در دسترس بودن Xiaomi Mi ۱۰ Ultra

گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۰ Ultra در چهار مدل از قبیل ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت ، ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت ، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی + ۲۵۶ گیگابایت و حافظه ۱۶ گیگابایتی رم + ۲۵۶ گیگ وارد بازار شده است، این گوشی در سه انتخاب رنگی سرامیکی سیاه ، روشن نقره ای و سفید شفاف ارائه می شود و قیمت گذاری این گوشی هوشمند جدید شیائومی از ۵۶.۹۰۰ روپیه شروع می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.