همدان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: ۲۴ نفر از نیروهای اورژانس همدان به کرونا مبتلا شده بودند که بعد از طی کردن دوران قرنطینه سلامتی خود را به دست آورده و اکنون درحال خدمت رسانی هستند.

۲۴ نیروی مبتلا به کرونا در اورژانس همدان به کار باز گشتند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان دکتر حبیب معصومی ، اظهار کرد : نیروهای اورژانس در خط مقدم مقابله با کرونا هستند،۲۴ نفر از نیروهای اورژانس همدان به کرونا مبتلا شده بودند که بعد از طی کردن دوران قرنطینه سلامتی خود را به دست آورده و اکنون درحال خدمت رسانی هستند.

وی ازجذب ۱۰۰ نیروی پیمانی و قراردادی در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی همدان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای امسال ۹۸ نیروی عملیاتی مرد و دو اپراتور زن وارد مجموعه اورژانس استان همدان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار نیروهای اورژانسی مبتلا به کرونا در خرداد و تیرماه افزایش یافت، مطرح کرد: سالیانه ۴۰۰ هزار تماس با اورژانس همدان برقرار می شود که از این تعداد ۵۰ هزار تماس به مأموریت منجر شده و مابقی مربوط به تماس های مزاحمی، مشاوره و تکراری است‌.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون هشت دستگاه آمبولانس به مرکز اورژانس همدان افزوده شده و تعداد آمبولانس ها به ۱۰۰ دستگاه رسیده است، خاطرنشان کرد: در ابتدای شیوع کروناویروس تماس با سامانه ۱۱۵ به طور چشمگیری افزایش یافت اما بعد از برقراری سامانه ۴۰۳۰ و سامانه پاسخگویی دانشگاه علوم پزشکی میزان تماس با اورژانس به حالت قبل و عادی بازگشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.