۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 715864

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی، پیش‌بینی می‌شود وزش باد در ساعات بعدازظهر شدّت بیشتری پیدا کند.

افزایش وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آیدا فاروقی افزود: بر همین اساس آسمان استان خراسان رضوی تحت تاثیر این پدیده جوی شاهد وزش باد همراه با گرد و خاک خواهد بود.  
وی ادامه داد: از فردا نیز بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود به طوری که تا اواسط هفته آینده برای مناطقی از این استان به خصوص نواحی بادخیز، وزش باد شدید به صورت موقت همراه با گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود که کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت نیز در این ایام دور از انتظار نیست.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این روزها به خصوص برای مناطق کوهستانی نیمه شمالی استان افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و بر همین اساس در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد بارش پراکنده و خفیف در این مناطق خواهیم بود.
وی افزود: از روز یکشنبه هفته آتی روند کاهش دمای هوا در استان آغاز می‌شود که اطلاعات تکمیلی گزارش خواهد شد.
فاروقی ادامه داد: دمای هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۱ و ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.
وی گفت: فریمان  با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.