جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز پنجشنبه در واکنش به توافق میان رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی برای عادی سازی روابط، ضمن محکوم کردن این توافق اعلام کرد: عادی‌سازی روابط خوی تروریستی رژیم اشغالگر را بیشتر می‌کند.

واکنش گروه‌های مقاومت به سازش امارات و رژیم صهیونیستی

قدس آنلاین: جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: عادی‌سازی در واقع تسلیم شدن و به زانو درآمدن است و واقعیت‌های این نزاع را تغییر نخواهد داد، بلکه باعث می‌شود که رژیم اشغالگر تروریستی‌تر شود.

جهاد اسلامی افزوده است: ما به شدت توافقی اعلام شده میان امارات متحده عربی و اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام کرد: این توافق در خدمت مساله فلسطین نیست و رژیم اشغالگر را برای تضییع بیشتر حقوق فلسطینیان تشویق می‌کند.

کمیته‌های مقاومت فلسطینی نیز اعلام کردند: توافق میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی پرده از حجم توطئه علیه ملت ما و مساله ما را برداشت.

کمیته‌های مقاومت افزودند: ما این توافق را خنجری خیانتکارانه و زهرآگین بر پیکر امت اسلامی و تاریخ آن می‌دانیم.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: ابوظبی و تل آویو رسما روابط خود را عادی می‌کنند.

از سوی دیگر مقام‌های کاخ سفید اعلام کردند: این توافق در مکالمه‌ای تلفنی بین رییس جمهوری آمریکا، نخست وزیر اسرائیل و ولیعهد امارات متحده عربی حاصل شده است.

محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی نیز در توییتی نوشت: در پی تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسرائیل توافق شد تا اسرائیل الحاق اراضی فلسطینی را متوقف کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.