مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: حضور سمن‌های محیط زیست به منظور حفظ آثار ملی، با هدف ایجاد هم افزایی و بهره گیری از تجارب ضروری است.

گشایش شبکه سمن‌ های محیط زیستی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ضمن اشاره بر لزوم مشارکت واقعی، متقابل و همدلانه و مبتنی برچارچوب از شبکه سمن‌های محیط زیست استان خراسان رضوی گفت: با بهره گیری از تجارب گذشته و با هدف ایجاد هم افزایی در سیاستگذاری‌ها و نظارت عمومی مستند و به دور از هیجانات غیر کارشناسی در حفظ محیط زیست، یاری گر باشند.
او به همسویی اهداف سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی و متولیان محیط زیست دراستان خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: تنوع در ایده‌ها و نظرات طبیعت دوستان همواره قابل اعتنا و یاری رسان بوده است هرچند لازم است مطالبه گری دوسویه با چشم انداز مشترک رشد و بالندگی درحوزه حفاظت محیط زیست و هم افزایی توان‌های اجرایی، تخصصی و کاربردی همواره مد نظر دوستداران طبیعت باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: حضور مشاوران جوان شبکه سمن‌ها دراین اداره کل با هدف توسعه نظام‌مند تعامل و بهره مندی از نقش تسهیل گرانه و مشارکتی مردم در فرایندهای محیط زیستی و نیز جذب اندیشه‌های نوین برای توسعه پایدار فراهم شده است.
همتی نیز در ادامه با اشاره به پویایی حوزه‌های مختلف محیط زیست درجامعه بیان کرد: برای بکارگیری توان تخصصی اعضای شبکه در برگزاری دوره‌های کاربردی آموزشی اعلام آمادگی میکنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.