سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص واکنش‌های برخی سرمربیان که در عدم نتیجه گیری تیمشان، داوران را مورد هجمه قرار می‌دهند، گفت: باید صبوری کنیم و از داوران جوان فوتبال کشور بیشتر انگیزه دهیم تا قابلیت‌های خود را بیشتر نشان دهند و به عنوان نمایندگان فوتبال ایران در سطح آسیا و جهانی حضور داشته باشند.

وقتی سرمربی یک تیم، از بازیکن حریف تمجید می‌کند

قدس آنلاین: محمود فکری شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان در نشست خبری مجازی گفت: این اقدام جوانمردانه حدادی فر جدای از بازی رقابتی، زیبایی فوتبال را به نمایش گذاشت و این موارد مهم را باید در فوتبال ما تبدیل به الگو شود.

وی افزود: حدادی فر با این اقدام نیک خود نشان داد که همچنان بازیکن اخلاق مدار و بزرگی در فوتبال ما هست و فوتبال ایران باید از این افرادها بیشتر شود.

هجمه به داوری بی انصافی است

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص واکنش‌های برخی سرمربیان در عدم نتیجه گیری داوران را مورد هجمه قرار می‌دهند، آن را بی انصافی دانست و گفت: همه باید بپذیریم که اشتباه در داوری به طور حتم و یقین سهوی است و داوران ما عمدی در کار آنها نیست.

فکری افزود: که باید صبوری و از داوران جوان فوتبال کشور بیشتر حمایت و انگیزه دهیم تا قابلیت‌های خود را بیشتر نشان داده تا به عنوان نمایندگان فوتبال ایران در سطح آسیا و جهانی حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد، که در دیدار برابر تیم ذوب آهن صحنه بحث برانگیزی که درنتیجه بازی تأثیر مستقیم داشته باشد، دیده نشد و از عملکرد خوب داوران تشکر می‌کنم.

نتیجه گیری با ۱۲ بازیکن

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر تیم ذوب آهن تشکر کرد و گفت: بازیکنان نساجی در این بازی همانند چند بازی گذشته در نبود چند بازیکن مصدوم و احتمال کم برای تعویض، تمام وجود شأن بازی کردند.

فکری گفت: در چند بازی گذشته حداقل ۱۲ بازیکن اصلی در اختیار داشتیم و با توجه به حضور بازیکنان جوان و آینده دار، حضور آنها در مسابقه بنا به دلایل مختلف، ریسک بزرگی بود که از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان تیم ما با وجود اطلاع از وضعیت بضاعت بازیکنان تیم، در حد توانشان تلاش کردند و از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم نساجی با بیان اینکه بازی شطرنجی را برابر ذوب آهن به نمایش گذاشتیم، افزود: هر دو تیم در این بازی به دنبال کسب امتیاز بودند تا جایگاه خودشان را در جدول ارتقا بدهند و با این وجود ذوب آهن هم به فکر ضدحمله و اجرای برنامه‌های ارسال توپ‌ها از جناحین به روی دروازه ما بود.

فکری با اشاره به اینکه تمام تلاش ما در این بازی بر این بود که گل نخوریم و در موقعیت‌های حمله گلزنی داشته باشیم، گفت: در نیمه اول هرچند به گل رسیدیم، اما داور گل ما را آفساید اعلام کرد، اما در نیمه دوم بازی متعادل شد، و درمجموع دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و برابر میهمان خود به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان محمود فکری درتیم نساجی با کسب یک امتیاز این هفته ۳۷ امتیازی شدند و جایگاه هشتمی خود را در جدول حفظ کردند، ذوب آهن با یک امتیاز از میزبان مازندرانی خود ۳۰ امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.