۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 716216

همدان- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: در راستای برخورد قانونی با متعرضان به حقوق امور عمومی، تعداد ٣٨ مورد رفع انسداد اختصاصی در کوچه باغ های منطقه گنجنامه آغاز شد.

 رفع انسداد در کوچه باغ های گنجنامه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان؛ محمدعلی گلشن اظهار کرد:بر اساس گزارش های دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی از باغ داران منطقه گنجنامه در اقدامی غیرقانونی دست به انسداد معابر عمومی در برخی کوچه ها و بن بست های باغی در سالیان گذشته زده بودند ، موضوع رفع انسداد در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

گلشن افزود: در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب همدان دستور برخورد فوری و قانونی را در این خصوص صادر کرد که با تلاش ماموران اداره رفع پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با توجه به حکم قضایی صادر شده، از امروز آغاز و تا چند روز آینده تعداد ٣٨ مورد درب آهنی غیرمجاز در ابتدای ورودی کوچه ها و بن بست های باغی منطقه گنجنامه جمع آوری و از این امکان عمومی رفع انسداد خواهد شد.

وی ادامه داد: در ابتدا اخطاریه جمع آوری درب های اختصاصی کوچه باغات صادر و به باغداران ابلاغ گردید تا خود مالکین اقدام به جمع آوری درب های اختصاصی نمایند و سپس در صورت استنکاف از این موضوع ماموران اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری اقدام لازم و قانونی را در دستور کار قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.