برخی از گوشی‌های سری A Galaxy ممکن است سه سال به روز رسانی را از سامسونگ دریافت کنند.

گوشی‌های سری A سامسونگ ممکن است به روز رسانی سه ساله بگیرند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، وقتی نوبت سامسونگ به حمایت برخی از دستگاه های خود با سه نسل به روزرسانی پلتفرم‌هایش می‌رسد، ممکن است هنوز امیدوار باشیم که این سیاست به بیشتر از گوشی های پرچم دار این شرکت گسترش یابد.

البته این شرکت هنگامی که خط مشی خود را در رویداد Unpacked خود اعلام کرد ، باعث سردرگمی زیادی شد.

در ابتدا ، به نظر می رسید که دستگاه های Galaxy S۹ حتی یک سال پشتیبانی دیگر نیز داشته باشند. با این حال ، این شرکت بعداً فقط گوشی‌های S۱۰ ، S۲۰ ، Note ۱۰ و Note ۲۰ را در این خط مشی گنجانید. با این حال ، به نظر می رسد اکنون سامسونگ ممکن است تعهد خود را برای گنجاندن دستگاه‌های اضافی در بازار گسترش دهد.

در یک ارتباط پشتیبانی از زبان کره ای که توسط TizenHelp مشاهده شد ، یک نماینده از این شرکت به یک مالک A۹۰ گفت: دستگاه آنها ممکن است سه سال به روز رسانی سیستم عامل را دریافت کند، آنها گفتند که سامسونگ در حال حاضر تصمیم دارد که آیا این سیاست را برای گسترش سری A و تبلت های رده بالا پس از Galaxy S۱۰ منتشر کند. به محض تصمیم گیری سامسونگ، این اخبار را از طریق برنامه اعضای سامسونگ خود به اشتراک می‌ گذارد. نکته مهم این است که دستگاه‌هایی مانند A۹۰ و A۸۱ می‌توانند اندروید ۱۲ را نیز پشت سر بگذارند.

با این حال، اگر صاحب گوشی هوشمندی از خانواده Galaxy A هستید ، پیشنهاد می‌کنیم هنوز خیلی هیجان زده نشوید. سامسونگ هنوز اظهار نظر قطعی در این مورد نکرده است و ممکن است این خبر و اطلاعات دست به دست شده در دنیای فناوری در حد یک شایعه باقی بماند، ما به محض دریافت اطلاعات تکمیلی این گزارش را به روز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.