زنجان- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:هیاتهای مذهبی در زمین دشمن بازی نکنند.

 زنجانی ها شعور حسینی را به نمایش می گذارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: حجت الاسلام سعید احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری روز یک شنبه،گفت:هیات های مذهبی در ایام محرم  در قامت یک پشتیبان واقعی در پشتیبان  کادر درمانی باشند و از ابتدا نقش بسیار مهمی را در این خصوص ایفا کرده اند. 
حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه  هیئات مذهبی باید بیانات رهبری را فصل الخطاب  قراردهند افزود: هیاتهای  مذهبی در زمین دشمن بازی نکنند چرا که  مجلس سید الشهدا قابل مقایسه با مجالس دیگرنیست.
وی با تاکید بر اینکه محرم امسال هیچ گونه دسته روی،تعزیه خوانی  و...در ایام محرم برگزار نمی شود یاد اورشد:  نماز جماعت نیم ساعت  برقرار و عزاداری  تنها یک ونیم ساعت در فضای باز برگزار می شود. 
احمدی با اذعان به اینکه در استان زنجان در ایام محرم دوهزار حلیم پخت و توزیع می شد ادامه داد: کرونا عزاداری های مارا ویرایش می کند،هیاتهای طولاتی، کوتاهترو از اقامه عزا  به اقامه حق خواهیم رسید و شعور حسینی را به نمایش می گذاریم. 
این مسئول با تاکید بر اینکه ما  نگران دین مردم نیستیم گفت:در استان ۷۰۰هیات مذهبی ثبت شده که از این تعداد ۴۰۰هیات فعال  است که سهم هیئات بانوان۵۰ مورد است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.