با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی و مسئولان شهر گلبهار، محل احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گلبهار مشخص گردید.

امکان انتخاب گلبهار به عنوان پایلوت زیرساختهای ترافیکی و کنترل نامحسوس  ماموریت های ترافیکی

قدس آنلاین- فیاض: فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم بازدید از محل احداث ستاد ناجای گلبهار اظهار کرد: احساس امنیت پایدار نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد. اکنون که بخشی از جامعه ما به دلیل  تحریم های ظالمانه دشمنان نظام علیه مردم ایران و نیز تبعات ناشی از شیوع کرونا با مشکلاتی روبرو هستند در مورد تامین مسایل امنیتی نباید مشکلی وجود داشته باشد.

سردار محمدکاظم تقوی خاطرنشان کرد: ازاین رو با پیگیری فرماندهی انتظامی استان وهمکاری ارزشمند مدیریت شرکت عمران شهر  گلبهار، یک قطعه زمین جهت احداث فرماندهی انتظامی در این شهر جانمایی شد.

سردار تقوی در بازدید از ساختمان پلیس راهور گلبهار نیز با تاکید بر تجهیز و راه اندازی هر چه سریعتر این ساختمان تصریح کرد: این امکان وجود دارد که شهر گلبهار به عنوان پایلوت با زیرساختهای ترافیکی و کنترل نا محسوس  ماموریت های ترافیکی  با استفاده از تکنولوژی انتخاب شود.

-  مرکز تعویض پلاک در گلبهار ایجاد می شود

فرمانده پلیس راهور چناران نیز با بیان اینکه روزانه شاهد  مراجعات زیاد  شهروندان گلبهاری جهت تعویض پلاک وخدمات راهنمائی درچناران  هستیم؛ اظهار کرد: در پاسخ به خواسته های مردمی در خصوص خدمات راهنمائی ورانندگی بزودی مرکزخدمات این اداره و تعویض پلاک در گلبهار  به بهره برداری خواهد رسید.

-  پارک موضوعی ترافیک گلبهار در نزدیکی خط پایان

بر پایه این خبر؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهاردر این بازدید  ضمن اعلام آمادگی این شرکت   درخصوص همکاری با ارگانهای مختلف تصریح کرد: اصلی ترین سیاست شرکت عمران شهر جدید گلبهار، توسعه خدمات و  زیرساخت‌های اجتماعی شهری است لذا در راستای افزایش خدمات به همشهریان جانمایی وآماده سازی زمین برای استقرار دستگاههای متولی از جمله، محل احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در دستور کاراین شرکت  قرار گرفته واجرایی شده است.  

هومن گریوانی با اشاره به اینکه در سال های گذشته نسبت به نصب دوربینهای ترافیکی در سطح شهر و تجهیز مرکز کنترل ترافیک در ساختمان شهرداری اقدام شده است؛ خاطرنشان کرد: در راستای گسترش فرهنگ ترافیک وبا هدف ارتقای دانش ایمنی عبور و مرور کودکان و نوجوانان پارک  موضوعی  ترافیک بامساحت ۲۶ هزار و ۳۹۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال در حال احداث است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.