سیدمحمد علوی سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که به دلیل فشارهای عصبی بازی مقابل تراکتور بستری شده بود، امروز از بیمارستان ترخیص شد.

 سرپرست ماشین سازی تبریز  از بیمارستان مرخص شد

قدس آنلاین: پزشک تیم فوتبال ماشین سازی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه علوی بعد از اتفاقات دیدار دیشب دربی تبریز که منجر به بستری شدن وی در بیمارستان گردید، اظهار داشت: وی قبل از ظهر امروز و با نظر پزشکان از بیمارستان ترخیص شد.

مسعود عباس زاده اضافه کرد: شب گذشته آقای علوی به بیمارستان شهید مدنی تبریز انتقال داده شد و با اقدامات پزشکی به موقع احتمال وقوع هر خطری از وی رفع شد و بعد از آزمایش های لازم پزشکی  و ۱۰ ساعت تحت نظر بودن، شرایط عمومی وی در حالت عادی تثبیت شد.

وی با تاکید بر اینکه شرایط عمومی علوی جای هیچ گونه نگرانی ندارد، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر وی به تمرینات ماشین سازی برگردد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد علوی هنگام به ثمر رسیدن گل تساوی ماشین سازی با ورود به زمین مسابقه و مشارکت در شادی گل بازیکنان، دچار گرفتگی نفس شد و در کنار خط طولی به زمین خورد که بلافاصله با حضور به موقع اورژانس حاضر در ورزشگاه تمهیدات لازم انجام و به بیمارستان منتقل شد.

علوی از اسطوره های باشگاه ماشین سازی تبریز است که افزون بر ۳۰ سال حضور در این تیم قدیمی آذربایجان را را یدک می کشد.

وی بیش از ۱۵ سال برای تیم ماشین سازی بازی کرده که ۱۰ سال آن کاپیتان تیم بوده است و از دهه ۱۳۸۰ نیز در دوره های مختلف سرپرستی این تیم را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.