«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت گفت که تلاش خواهد کرد تا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری شکست بخورد.

برنی سندرز: هرکاری بتوانم برای انتخاب جو بایدن انجام میدهم

به گزارش قدس آنلاین،«برنی سندرز» نامزد کنار کشیده از انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا بر حمایت مجدد خود از «جو بایدن» نامزد نهایی حزب دموکرات این کشور در انتخابات آبان ماه تاکید کرد.

 برنی سندرز،  سناتور ایالت ورمونت یکشنبه شب به وقت تهران در گفت وگو با شبکه خبری «سی ان ان» گفت، برای شکست «دونالد ترامپ» رئیس جمهور فعلی و پیروزی جو بایدن تلاش کرده و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

برنی سندرز چندی قبل نیز  گفت: «ترامپ احمق نیست، وی می‌داند که اگر مشارکت گسترده‌ای در این انتخابات وجود داشته باشد وی بازنده است. وی و دوستانش معتقدند که می‌توانند از طریق نابود کردن اداره پست، رای‌دادن را کاهش دهند.»

سناتور ایالت ورمونت در ادامه این مصاحبه تاکید کرد: «ما اجازه نمی‌دهیم که این اتفاق بیفتد.»

دونالد ترامپ چندی قبل اعلام کرد در حال ایجاد مانع در مقابل تلاش دموکرات‌ها به منظور لحاظ بودجه برای خدمات پستی آمریکا و زیرساخت‌های انتخاباتی در لایجه جدید کمکی کروناویروس است. اقدامی که به گزارش «فرانس ۲۴» مانع آمریکایی‌های بیشتری برای رای دادن به صورت پستی در دوران کرونا می‌شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.