معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت : از سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن ۱۴پروژه درحوزه فرهنگ و هنر پیش قدم شوند.

۱۴پروژه درحوزه فرهنگ و هنر به بخش خصوصی واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین، عزت میرنجاتی افزود: یکی از اهداف مهمی که دولت در قالب بودجه فراهم کرده، زمینه استفاده از توان  بخش خصوصی و تعاونی جهت تکمیل طرح های عمرانی است بدین منظور براساس تبصره ۱۹قانون بودجه ظرفیت مناسبی برای مشارکت بخش خصوصی درعمران کشور فراهم شده است.

وی با تاکید برآنکه این تبصره به نحوی تنظیم شده است که مشوق های لازم را برای جلب مشارکت بخش خصوصی فراهم می آورد گفت : مشوق های یاد شده نظیر "تسهیلات تلفیقی، یارانه سود، وجوه اداره شده و یا کمک به همراه اجازه تغییر کاربری تمام یا قسمتی از عرصه یا اعیان پروژه درجهت توجیه پذیری اقتصادی برای سرمایه گذاران"  می باشد.

میرنجاتی تصریح کرد: دراین راستا ۱۴ پروژه درحوزه فرهنگ و هنر برای واگذاری با استفاده از شرایط یادشده درنظر گرفته شد که از جمیع سرمایه گذاران و معین های اقتصادی دعوت می شود جهت به اتمام رساندن و برخوردار نمودن شهرستان های مشمول از فضای فرهنگی، هنری و خدمت به عموم مردم و جامعه فرهنگی و هنری پیش قدم شوند.

وی در پایان اذعان داشت : علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص پروژه ها با مشخصات کامل به آدرس پرتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به آدرس اینترنتی https://khrz.farhang.gov.ir/  مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.