جمعی از آزادگان خراسان رضوی با حضور در بیمارستان قائم(عج) مشهد از زحمات کادر درمان در بخش ویژه کرونا این بیمارستان قدردانی کردند.

تجلیل آزادگان خراسان رضوی از مدافعان سلامت

به گزارش قدس آنلاین، مسوول روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پیام آزادگان خراسان رضوی افزود: ۱۴ نفر از آزادگان با پوشیدن لباس زرد دوران اسارت در زندانهای رژیم بعث عراق و اهدای شاخه گل و چفیه به پرستاران و پزشکان بخش کرونا بیمارستان قائم(عج) از مدافعان سلامت در مقابله با ویروس کرونا تقدیر کردند.

مهدی حیدری تصریح کرد: در این آئین یکی از آزادگان شعری در توصیف رشادت و فداکاری مدافعان سلامت قرائت کرد و دیگران به بیان خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند.

وی ادامه داد: آزاده محسن قانع قصاب ضمن بیان خاطراتی از هفت سال دوران اسارت و دوری از فرزندان و خانواده اش، یادی نیز از فرزند پرستار خود کرد که مدتهاست به واسطه حضورش در بیمارستان و در صف مقدم مبارزه با کرونا امکان دیدارش را نداشته است که در این دیدار این آزاده گرانقدر موفق به دیدار دختر پرستارش نیز شد.

حیدری به فعالیت برخی از آزادگان مشهدی در بخشهای بهداشتی و درمانی مشهد و در صف مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: امروز در دو برنامه مجزا در بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری خراسان رضوی از آزادگان مدافع سلامت و دیگر فعالان این قشر در عرصه ایثار اجتماعی تقدیر و تجلیل شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.