خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از توقیف یک دستگاه نیسان و کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مکمل و خوراک ماهی قاچاق فاقد مجوز خبر داد.

کشف بیش از یک تن خوراک ماهی قاچاق در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی چمن بید حین کنترل محور مواصلاتی "آشخانه– جنگل گلستان" به یک دستگاه نیسان مظنون و خودرو را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم مکمل و خوراک ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف کرده و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

وی بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۸۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

کشف حدود ۵ کیلو گرم سنگ معدن قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف مقدار ۴ تن و ۹۳۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش بیش از۳۴۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید سعید عزیزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای مستمر طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن سطح حوزه استحفاظی، ماموران پلیس امنیت عمومی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی سنگ معدن قاچاق در منزل مسکونی خود کرده بلافاصله موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به محض دریافت این خبر اقدامات فنی و پلیسی خود را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کردند، افزود: با مراجعه به محل مورد نظر و در بازرسی از منزل مقدار ۴ تن و ۹۳۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با بررسی بعمل آمده ارزش این مقدار سنگ معدن قاچاق بیش از ۳۴۵ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.