خراسان شمالی- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از افتتاح ۳۸ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی باارزشی بالغ‌بر۴۱۹میلیارد ریال از محل منابع ملی واستانی خبر داد.

۳۸ پروژه راهداری با سرمایه‌گذاری ۴۱۹ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، جعفر شهامت اظهار داشت: طرح‌های قابل‌افتتاح شامل ۳۵ پروژه در حوزه راهداری دو پروژه در حوزه فنی و نظارت طی یک سال اخیر و یک پروژه در حوزه حمل‌ونقل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که طی یک سال اخیر انجام شد.

وی افزود:پروژه‌های بخش راهداری شامل: بهسازی و آسفالت محورهای روستایی استان به طول ۳۸.۷کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر۱۹۴میلیارد ریال، بازسازی واورهال ۲۲دستگاه ماشین‌آلات راهداری بااعتباری بالغ‌بر ۶.۷میلیارد ریال، رفع پنج نقطه حادثه‌خیز بااعتباری بالغ‌بر ۲۴.۷میلیارد ریال، اصلاح بخشی از شبکه روشنایی استان بااعتبار ۱۸میلیارد ریال و سایر  پروژه‌ها در حوزه راهداری بااعتباری بالغ‌بر ۱۵۳ هزار و ۳۶۹ میلیون ریال قابل‌افتتاح در هفته دولت است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح در حوزه فنی و نظارت افزود: احداث پل عابر پیاده قار لق بااعتبار ۱۲میلیارد ریال و فاز دوم راهدارخانه اسدلی بااعتبار ۹۸۰میلیون ریال ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت است.

و همچنین بهره‌برداری از فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی دهیاری رباط قره بیل با سرمایه‌گذاری دهیاری به مبلغ ۳۵میلیارد ریال و کمک‌هزینه‌های آسفالت رمپ توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به ارزش هفت و نیم میلیارد ریال از پروژه‌های قابل‌افتتاح حوزه حمل‌ونقل در هفته دولت است.

شهامت در ادامه مطرح کرد:با توجه به انتقال ساخت راه‌های روستایی طبق مصوبه شورای عالی اداری به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در سال جاری، در قالب طرح ابرار ۲۸کیلومتر راه روستایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۲میلیارد ریال آسفالت شده است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهدرسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.