استقلال در یک بازی سرنوشت ساز در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان متوقف شد تا بازی آخر این تیم در بوشهر به یک بازی حساس تبدیل شود!

اخراج «دانشگر» حاشیه‌ها را شعله‌ور کرد

قدس آنلاین: ضعف تاکتیکی و نبود انسجام کافی در ترکیب استقلال کاملاً مشهود بود در حالی که این تیم در بازی قبلی خود برابر سپاهان در جام حذفی نشان داد توانمندی ارائه یک بازی منطقی و قابل قبول را دارد اما در جریان بازی با پیکان هیچ خبری از آن استقلال مقتدر و مدعی نبود!

کادر فنی استقلال و رأس آن فرهاد مجیدی امروز باید پاسخگو باشند علت این افت محسوس و فاحش چه عواملی بوده است، هرچند سرمربی استقلال این روزها سکوت اختیار کرده تا به خیال خود تمرکزش را از دست ندهد اما مدیرعامل باشگاه باید به عنوان بالاترین فرد حاضر در باشگاه به هواداران استقلال از وی توضیح بخواهد چرا و به چه علت چنین اتفاقی رخ داد؟

*جنگ تا آخرین نفس

استقلال اگر در بازی برابر پیکان امتیاز کامل را به مجموع حساب خود واریز می‌کرد می‌توانست بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ برتر را به یک بازی کاملاً تشریفاتی تبدیل کند اما حالا باید در گرمای بوشهر بازیکنان اصلی به میدان بروند تا با کسب امتیاز سهمیه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود.

اگر استقلال بازی مقابل پیکان را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت؛ این فرصت در اختیار جوانان و امیدها قرار داشت تا به میدان بروند و تجربه جدیدی کسب کنند به همین واسطه بازیکنان اصلی استقلال استراحت می‌کردند تا با آمادگی بیشتری به مصاف رقیب سنتی خود در دربی پایتخت بروند.

*حاشیه پشت حاشیه

اما تمام دغدغه هواداران توقف برابر پیکان نیست، بلکه مشکلات حاشیه ای تیم نگرانی آن‌ها را دو چندان کرده است! ماجرای تأخیر در تعویض دانشگر و ورود عارف غلامی به زمین مسابقه همچنان برای هواداران جای سؤال دارد. خروج اتوبوس استقلال از استادیوم و جا گذاشتن دو بازیکن و تدارکات تیم این پرسش را به وجود می‌آورد آیا مدیر تیم فوتبال استقلال به مسئولیت‌های خود آگاهی دارد؟

در اینکه سعید رمضانی از نظر فرهنگی انسانی آرام، باشخصیت و صبور است تردیدی نیست اما مسئولیت مدیر تیم در باشگاه استقلال چیست؟

*اخراج دانشگر

مدیر تیم به عنوان نماینده مدیرعامل بیستی باید همه امور اجرایی تیم را به دقت زیر نظر داشته باشد تا مشکلاتی اینچنینی به وجود نیاید، شاید اگر ماجرای اتوبوس تیم رخ نمی‌داد محمد دانشگر هرگز اقدام به انتشار استوری‌های جنجالی و غیر حرفه ای نمی‌کرد.

بدون تردید اگر مدیر تیم صلابت و قاطعیت لازم را پیش از این به خرج می‌داد هرگز امروز محمد دانشگر به خود اجازه نمی‌داد این چنین برای تیم حاشیه سازی کند!

وقتی بازیکنان فوتبال ما تا نیمه‌های شب به جای استراحت در فضای مجازی پرسه می‌زنند طبیعی است رفتارهایی اینچنینی از آن‌ها سر بزند.

* مماشات مدیرعامل

اما ایراد بزرگ باشگاه استقلال در مقطع کنونی مماشات بیش از اندازه احمد سعادتمند با اتفاقات داخلی باشگاه است، بدون تردید اگر مدیرعامل باشگاه روزی که فرهاد مجیدی به نشانه هیس انگشت خود را بالا آورد او را به دفترش احضار می‌کرد تا او توضیح بخواهد دیگر او به خود اجازه نمی‌داد بر خلاف قوانین و مقررات سازمان لیگ از حضور در نشست‌های خبری صرف‌نظر کند. یا در ماجرای اخراج دانشگر از تمرین استقلال قاطعیت لازم از سوی مدیرعامل دیده می‌شد حاشیه سازی شنبه شب از جانب او سر نمی‌زد اما وقتی همه چیز به لبخند و شوخی برگزار می‌شود وقوع چنین اتفاقاتی کاملاً طبیعی است!

مجیدی: دانشگر به هر تیمی که دوست دارد برود

محمد دانشگر در استوری اینستاگرامش اعلام کرد: در این چند بازی به خاطر روزبه چشمی و شجاعیان به میدان رفته است. سرمربی استقلال در این مورد گفت:هیچ نامی بالاتر از استقلال و هوادارانش نیست، محمد دانشگر حق حضور در تمرینات را نخواهد داشت و آزاد است به هر تیمی که دوست دارد برود.

به این ترتیب مدافع استقلال نخستین بازیکن جدا شده این تیم برای فصل آینده خواهد بود. دانشگر پیش از این و چند هفته قبل به دلیل درگیری که در تمرینات با وریا غفوری داشت از استقلال کنار گذاشته شد که پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه و عذرخواهی از کادر فنی و هم تیمی‌هایش، به اردوی استقلالی‌ها بازگشت.

قایدی، گادوین منشا، بلبلی، طارق، مرادی و... در طول فصول گذشته از زیر تیغ اخراج مجیدی گذشته اند تا نام این مربی به عنوان دست به اخراج‌ترین مربی فصل ثبت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.