ئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: اگرچه هنوز ظرفیت‌های دیگری برای مساعدت برای کمک دولت به مدیریت شهری وجود دارد اما دولت اهتمام خود را در حوزه فروش اوراق مشارکت برای مدیریت شهری مشهد گذاشت.

فروش اوراق مشارکت مهمترین مساعدت دولت به مدیریت شهری مشهد است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری ظهر امروز در یکصد و دومین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت:در این شرایط سخت و طاقت‌فرسای اقتصادی شهر پویاست و در حوزه عمران و خدمات شهری کار در حال انجام است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در موضوع عزاداری در کنار شور موضوع شعور و شناخت فلسفه عاشوراست. توجه به دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا اصل بر سلامت مردم است.

حیدری افزود: شرایط دانش پزشکی در جامعه ایران در اوج خود قرار دارد و ما در تمام حوزه‌ها خودکفا هستیم. دولت جمهوری اسلامی همیشه برای کشور خدمات ارزنده‌ای برداشته اما بلندگویی برای اعلام نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه هنوز ظرفیت‌های دیگری برای مساعدت برای کمک دولت به مدیریت شهری وجود دارد اما دولت اهتمام خود را در حوزه فروش اوراق مشارکت برای مدیریت شهری مشهد گذاشت.

حمیدرضا موحدی زاده، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز گفت:برای اولین بار در مشهد لیست امیدی برای شهر طراحی شد و برنامه‌های حوزه عمران و فرهنگی و ... خود را ارائه دادیم که به برنامه ۴ ساله عملیاتی ما در شورا منجر شد.

وی بیان کرد: ۲۶۰ هزار رأیی که به لیست امید داده شد از میان هزار نفر نامزد، خودش حرف‌هایی گفتنی بسیار دارد که نیاز به تفسیر نیست.

نایب رئیس شورای شهر مشهد افزود: ما با رأی مردم و پایگاه اجتماعی غنی به روی کار آمدیم. وجه تمایز دوم برنامه محوری و وجه تمایز سوم ایجاد دیدگاه فرهنگی در جامعه به‌گونه‌ای که همه احیای مشارکت در اداره شهر داشته باشند.

موحدی زاده تاکید کرد: امروز برای انتخابات هیات رئیسه تصمیم‌گیری می‌شود. وجود نظرات مختلف طبیعی است. امیدواریم آنچه که خرد جمعی می‌گوید امروز به نتیجه برسد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.