۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 716398

بازار سرمایه که در روزهای گذشته برمدار نزول در حرکت بود امروز کمی روند صعودی به خود گرفت و شاخص کل بورس تاکنون ۱۲۲۵ واحد رشد کرده است.

بورس آرام آرام صعودی شد

قدس آنلاین: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۵۲ شاخص کل بورس با ۱۲۲۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۸۱۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۰۰۶ واحد نزول به رقم ۴۸۷ هزار و ۵۵۸ واحد رسید. معامله‌گران تا این ساعت یک میلیون معامله به ارزش ۱۴۳ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال انجام داده‌اند.

سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل مخابرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ارتباطات سیار و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه فرابورس که به کار امروز خود خاتمه داده است با ۲۰۶ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۱۳۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۸۶ هزار معامله انجام داده‌اند که ۶۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بانک دی و سهامی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین، بیمه پاسارگاد و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

براساس این گزارش برای جلوگیری از بروز اختلال در هسته معاملاتی بورس، از امروز معاملات بازار بورس به دو قسمت تقسیم شده است و برخی نمادها بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ و برخی دیگر نیز بین ساعت ۱۲:۱۵ تا ۱۵ معامله می‌شوند، بنابراین معاملات در بازار بورس تا ساعت ۱۵:۱۵ ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.