معاون اول رییس جمهور گفت: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

جهانگیری: همه دستگاه های اجرایی به دنبال کاهش هزینه ها باشند

قدس آنلاین: اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی استاندارد که ظهر امروز  برگزار شد با تاکید بر اهمیت سازمان ملی استاندارد و اعتماد مردم به این سازمان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع تایید کننده ایمنی و کیفیت محصولات باید حساسیت ویژه ای در ارائه تاییدیه و صلاحیت ها داشته باشد چرا که نشان استاندارد برای مردم اطمینان بخش است و مردم با مشاهده این نشان بر روی محصولات،‌ نسبت به سلامت و کیفیت کالا آسوده خاطر می شوند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت و محدودیت های منابع بودجه در سال جاری تصریح کرد: شرایط سخت بودجه ای مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده و لازم است سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین مقررات و دستورالعمل ها روش هایی را به کار گیرد تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، شرایط و بسترهای لازم برای تحقق جهش تولید فراهم شود.

وی افزود: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.