۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
کد خبر: 716611

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ضمن اعلام از دست دادن یکی از محیط بانان خراسانی در اثر ابتلا به ویروس کرونا، این ضایعه را به جامعه محیط زیست و محیط‌بانان پرتلاش استان تسلیت گفت.

محیط‌بان خراسانی قربانی کرونا شد

به گزارش قدس آنلاین، تورج همتی با ابراز تأسف از دست دادن محیط‌بان مرتضی بخشی در اثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: محیط‌بان مرحوم یازده سال در منطقه شکار ممنوع ژرف در شهرستان زاوه خدمت کرد و پس از بیماری و دو روز بستری در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد، دعوت حق را لبیک گفت. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا و پیش از تشدید وضعیت خطر در استان، ستادی برای پیشگیری از ابتلای کارکنان حفاظت محیط زیست استان در مرکز این اداره کل شکل گرفت، اظهار کرد: این ستاد به طور مستمر وضعیت کارکنان محیط زیست را در مرکز استان و شهرستان‌ها پایش و تمامی تمهیدات لازم را طبق دستورالعمل‌های بهداشتی به‌منظور کنترل و مقابله با این ویروس اطلاع‌رسانی، پیش‌بینی و اجرایی کرده بود.

وی ادامه داد: متأسفانه بسیاری از محیط‌بانان که در مناطق تحت مدیریت محیط زیست خدمت‌رسانی می‌کنند به‌دلیل دسترسی کمتر به سامانه‌های مجازی و اطلاعات به هنگام اینترنتی و آموزش شیوه‌های پیشگیری، بیشتر در معرض خطر ابتلا قرار می‌گیرند و با ابراز تأسف، مرحوم محیط‌بان بخشی نخستین محیط‌بان خراسانی است که جان خود را در اثر آلودگی به ویروس کووید۱۹ از دست داد و محیط زیست استان را در غم و اندوه فرو برد.  

همتی این رویداد تلخ را به خانواده مرحوم بخشی و جامعه حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تسلیت گفت و برای محیط‌بان مرحوم غفران واسعه الهی طلب کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.