استقلال به کانونی برای مصدومان تبدیل شده و بازیکنانش یکی پس از دیگری از چرخه تمرینی و بازی‌ها خارج می‌شوند. اگر لیگ را مرور کنیم به اسامی پرتعدادی از مصدومان استقلال برمی‌خوریم که از همان بدو شروع تیم را تنها گذاشتند.

استقلال در چنگال مصدومیت‌های بدموقع

قدس آنلاین: استقلال به کانونی برای مصدومان تبدیل شده و بازیکنانش یکی پس از دیگری از چرخه تمرینی و بازی‌ها خارج می‌شوند. اگر لیگ را مرور کنیم به اسامی پرتعدادی از مصدومان استقلال برمی‌خوریم که از همان بدو شروع تیم را تنها گذاشتند.

*غایبان همیشگی

استقلال لیگ را در فقدان دو مهره هجومی خود محسن کریمی و داریوش شجاعیان شروع کرد اما به سبب آنکه دیاباته و قایدی کار خود را به عالی‌ترین شکل ممکن انجام دادند هرگز جای خالی این دو عنصر هجومی در ترکیب استقلال احساس نشد. اما هرچه از شروع لیگ گذشته برتعداد مصدومان استقلال افزوده شد. از همان میانه‌های راه دیاباته با مصدومیت‌های مکرر خود نشان داد بازیکنی نیست روی یک فصل بتوان روی او حساب کرد و پی درپی مصدوم بود. شیخ همین اواخر دربازی فوق حساس تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از حضور در ترکیب تیمش به دلیل آسیب دیدگی محروم بود. البته شیخ به لحاظ کیفی آن‌قدر اثرگذار بود که در دوران حضورش توانست جای خالی خود را در ایام فقدان پر کند اما این دلیلی نمی‌شود غیبت‌های او را نادید بگیریم. از شیخ که بگذریم به نام‌های دیگری برمی‌خوریم. مرتضی تبریزی و رضا آذری دیگر بازیکنانی بودند که به دلیل پارگی رباط پا که در جریان بازی‌های تدارکاتی ایام تعطیلی به دلیل شیوع کرونا دچار شدند نتوانستند استقلال را همراهی کنند. اما در عین حال در همه روزهایی که استقلال در لیگ حضور داشت بارها سیاوش یزدانی را از کف داد. عارف غلامی در مقاطعی مصدوم بود. میلاد زکی پور تا آستانه پارگی رباط پیش رفت که شانس آورد و به تازگی ارسلان مطهری به دایره مصدومان استقلال اضافه شده و در کنار او فرشید اسماعیلی به همین سبب چند بازی را از دست داد.

*مصدومیت‌های بدموقع

 حالا و در آستانه دو بازی فوق حساس استقلال مقابل شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس دو عنصر دیگر استقلال با مصدمیت مواجه شده‌اند به طوری که پزشکان استقلال اعلام کرده اند چشمی و کریمی قطعاً در بازی با شاهین غایبند و پس از آن باید درباره‌شان تصمیم‌گیری کرد. از باشگاه استقلال اما خبر می‌رسد کریمی به دربی نخواهد رسید و وضعیت چشمی کاملاً مبهم است. به این ترتیب استقلال در غیاب بازیکنانی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که از نظر اثرگذاری بهترین‌های تیم خود بوده اند و روشن نیست نبود آن‌ها وضعیت فنی استقلال را به چه شکلی در خواهد آورد. آیا استقلال همچون بازی با سپاهان که شیخ را نداشت می‌تواند درغیاب این دو از سد پرسپولیس بگذرد؟ سؤال سختی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.