خوزستان_ سرپرست شبکه بهداست و درمان شهرستان کارون گفت: در طول دهه محرم کارشناسان بهداشت با حضور در سطح شهر بر این ضوابط نظارت کرده و اگر تخلفی صورت گیرد، حتما برخورد می‌شود.

با بی‌توجهی به پروتکل‌ها در دهه محرم برخورد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یوسف خلیف پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون ، در نشست با اصحاب رسانه  با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری محرم گفت: با تمامی هیئت‌های مذهبی و شیوخ که مراسم عزاداری برگزار می‌کنند، جلسه داشتیم و برگزاری مراسم منوط به تعهد آنها به رعایت ضوابط است.

وی تصریح کرد: مسئول هیئت، متولی نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی است و در طول دهه محرم کارشناسان بهداشت با حضور در سطح شهر بر این ضوابط نظارت کرده و اگر تخلفی صورت گیرد، حتما برخورد می‌شود.

خلیف پور با اشاره به احتمال آغاز پیک دوم کرونا و همزمانی با پیک التور و آنفولانزا در پاییز بیان داشت: با توجه به شباهت علایم کرونا و آنفولانزا باید دقت بیشتری کرد و همزمانی این دو بیماری ویروسی احتمال مرگ و میر را افزایش می‌دهد.

سرپرست شبکه بهداست و درمان شهرستان کارون گفت: در زمینه بهداشت محیط، مشکل فاضلاب را در این شهرستان داریم و در این زمینه ما وظیفه نظارتی داشته و با پیگیری صورت‌گرفته مقرر شده مشکل ۱۳ نقطه بحرانی از سوی شهرداری در دو برنامه کوتاه و بلند مدت حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.