مسوول حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تا کنون ۸۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ناشی از کسب و کارهای زیان دیده از کرونا به باشگاههای ورزشی این استان پرداخت شده است.

پرداخت ۸۹ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به باشگاههای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت ‌الله اسدی افزود: این مبلغ به ۸۷ فقره پرونده و به تعداد ۵۹۱ نفر پرداخت شده است و در این زمینه تا کنون ۴۰۰ فقره به تعداد هزار و ۲۷۳ نفر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۲۷۵ فقره به تعداد ۶۳۳ نفر هم برای پرداخت آماده است که باید به شعب مراجعه کنند و ۲۰ فقره به تعداد ۲۸ نفر هم مصوب شده است.

مسوول حوزه معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مهلت ثبت نام کسب و کارها در رسته‌های مشمول تسهیلات کرونا برای واحدهای رسمی دارای کارکنان بیمه شده تا ۱۵ شهریور ماه و برای واحدهای فاقد بیمه (غیر رسمی) تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

اسدی افزود: چندی قبل ابلاغ شد باشگاه‌هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند هم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در این راستا متقاضیان باید ابتدا در سایت msy.gov.ir/club فرم‌های مربوط را پر کرده و سپس به سایت  corona-kara.mcls.gov.ir  مراجعه و ثبت نام متقاضی فاقد بیمه را انجام دهند.

وی با بیان این که تاکنون ۳۹ پرونده در خصوص باشگاه‌هایی که بیمه تامین اجتماعی ندارند تشکیل شده است ادامه داد: در صورت داشتن شرایط به موسس باشگاه فاقد بیمه ۸۰ میلیون ریال و به کارکنان و مربی آن ۶۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد و این تسهیلات با سه ماه تنفس و سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی دارای مجوز فعالیت در خراسان رضوی هستند که هزار و ۸۰ واحد از این تعداد در زمینه پرورش اندام و آمادگی جسمانی فعالیت دارند.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۴۷ هزار و ۸۳۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان‌باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۹۷۲ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.