وزیر ورزش و جوانان در واکنش به رأی فدراسیون بین‌المللی فوتبال درباره پرونده مارک ویلموتس گفت: به طور قطع پرونده کسانی که در هنگام عقد قرارداد سهل‌انگاری کرده‌اند به محاکم قضایی خواهد رفت و با خاطیان برخورد خواهد شد.

قول وزیر ورزش درباره برخورد با عاملان عقد قرارداد با ویلموتس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،  «مسعود سلطانی‌فر» این اظهارات را روز چهارشنبه پس از پایان نشست هیأت دولت در گفت و گو با خبرنگاران مطرح کرد و افزود: اگر در هنگام عقد قرارداد ویلموتس قصور و سهل‌انگاری صورت گرفته باشد، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی ورود می‌کنند و پرونده کسانی که سهل‌انگاری کرده‌اند هم به محاکم قضایی خواهد رفت.   

وزیر ورزش و جوانان به مردم اطمینان داد پرونده مبارزه با فساد در ورزش با همکاری وزارتخانه‌های اطلاعات و ورزش و همچنین قوه قضاییه تشکیل شده است و با خاطیان و مقصران قرارداد ویلموتس برخورد خواهد شد.

سلطانی‌فر حکم  فیفا را ناعادلانه عنوان کرد و افزود:  برای دفاع از منافع  ملی و  جلوگیری از اتلاف مالی و دفاع از فوتبال باید از همه ظرفیت‌های حقوقی اداری و اجرایی کشور استفاده کنیم تا تدبیر شود که حکم در دادگاه عالی ورزش شکسته شود.

وی افزود: توصیه کردیم از همه ظرفیت‌های حقوقی در کشور استفاده شود و با ایجاد همگرایی در حفظ منافع ملی و فوتبال کشور این رای را در دادگاه عالی ورزش به نفع ایران تغییر دهیم.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.