وزیر دفاع گفت: فردا در حضور رئیس جمهور ۳ افتتاح خواهیم داشت و همینطور نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد.

 ۲ دستاورد موشکی به زودی رونمایی خواهد شد/ افتتاح ۳ طرح جدید دفاعی با حضور روحانی

قدس آنلاین:  امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، با تبریک هفته صنعت دفاعی و هفته دولت، گفت: امروز گزارشی از پیشرفت‌های صنایع دفاعی در دولت اشاره شد. فردا در حضور رئیس جمهور 3 افتتاح خواهیم داشت و همینطور نمایشگاه خط تولید موتور هواپیمای کوثر بنام اوج افتتاح خواهد شد و مسیرهای تست خود را طی کرده است.

وی افزود: یک موتور توربوفن نیز از نسل چهارم افتتاح خواهد شد که برای اولین‌ بار در کشور ‌ساخته شده است و دو محصول  موشکی نیز در همین ایام رونمایی خواهد  شد.

وزیر دفاع درباره توافق اخیر امارات با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اسرائیل یک رژیم جنایتکار است و جنایت‌های مختلفی را در همه کشورها از جمله در کشور انجام داده و حضور آن را توام با شر و مسائل ضدامنیتی در منطقه می‌دانیم. تأکید می‌کنیم که اگرپای رژیم صهیونیستی در منطقه باز شود، منطقه با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده و مسئولیت آن با کسانی است که پای این رژیم را به منطقه باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.