کنکور هنر علی رغم عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار شد .

دستورالعمل‌های بهداشتی در کنکور  هنر رعایت نشد /ابهام در برگزاری ادامه کنکور

به گزارش قدس آنلاین، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه آزمایشی هنر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در نیشابور نیز برگزار شد که تصاویر و مشاهدات میدانی حاکی از آن است پروتکل‌های بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت و درمان به خوبی اجرا نشده است.

این دوره از آزمون سراسری متفاوت‌ترین آزمون در دوره‌های اخیر بوده است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، پس از دوباره تعویق و تردیدهایی نسبت به برگزاری یا عدم برگزاری آن در ایام کرونا، صبح امروز ۲۹ مرداد با شروع آزمون گروه آزمایشی هنر برگزار شد.

تصاویر ارسالی مخاطبان نشان می‌دهد با وجود تاکید مسئولان بر عدم تجمع مقابل حوزه‌های آزمون توسط خانواده‌ها، این مهم نیز نادیده گرفته شده است.

وزیر بهداشت و درمان در مصاحبه‌ای اعلام کرده است: «در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها اجازه برگزاری هیچ آزمون را نخواهیم داد»، حال باید منتظر ماند و دید آیا با وجود عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور هنر ۹۹، کنکورهای دیگر تا زمان تضمین اجرای پروتکل‌ها به تعویق خواهد افتاد یا خیر؟ 

از صبح امروز تصاویری در فضای مجازی با عنوان «عدم امنیت آزمون کنکور هنر ۹۹» نیز در حال بارگزاری است که تاکنون سازمان سنجش هیچ واکنشی به آن نداشته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ..... ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    2 0
    چ خوش خیال ! تعویق ؟!؟ مگه میزارن مافیا ؟ انگ تنبل بودنو میزارن رو پیشونیمون فقط به جرم اینکه چرا نگران سلامتیمونیم ... اقای نمکی تعویق بندازه ؟!؟ عمرا ... اون از پروتکل هاش همون شبی که گفت یه ماه تعویق و ۲۴ ساعت بعدش زد زیر همه چی کوتاه اومده ما براش مهم نیستیم ... حالا سلامتی ما به جهنم ... اقایونی که مخالف تعویق بودن هی میگفتن حق داوطلبا ضایع میشه کجان ؟!؟ الان حقمون ضایع نشده ؟ سوالات هم عمومی هم اختصاصی لو رفته فقط واسه ماسمالی کردن گفتن دستگیر شده و تقلبی نبوده جالب تر اینکه فقط یک نفر بوده ....