پرویز فتاح با توضیح درباره آنچه در برنامه زنده تلویزیونی گفته بود از حدادعادل، ابتکار و مولاوردی عذرخواهی کرد.

عذرخواهی فتاح/ افرادی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته‌اند

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مصاحبه‌ای تصویری با باشگاه خبرنگاران جوان به حواشی گزارش یکساله خود پرداخت و گفت: بنده داشتم گزارش سالانه بنیاد را ارائه می‌کردم چراکه من یکسال و یک ماه بود که به بنیاد آمده بودم و قول داده بودم گزارش بدهم که گزارش کاملی هم بود.

او ادامه داد: به بخش املاک که رسیدیم و چون سوال این بود که شما از روز اول درباره پیگیری املاک قول داده بودید، من وارد این مباحث شدم. هدف من این بود که بگویم ما در پیگیری املاک جدی هستیم و این افراد و اشخاصی که اسم بردم از املاک استفاده شخصی نداشته اند.

فتاح گفت: خطای بنده بود که خیلی کوتاه و تیتر وار نام بردم؛ فرصتِ باز کردن مسئله نبود؛بعضا اطلاعات بنده ناقص اعلام شد و یا خطای کلام بنده بود و نتوانستم به خوبی توضیح دهم یا جانب انصاف را رعایت نکردم و یا دقیق مطرح نکردم اینجا به ضرس قاطع می‌گویم و خدا را شاهد می‌گیرم که هیچکدام از این سازمان‌ها استفاده شخصی از این املاک نداشتند و همکاری‌های لازم را با ما داشتند اما به نتیجه مشخص نرسیده بود.

او همچنین گفت: از همین جا می‌خواهم از همه آن عزیزان که در حق آنها اجحاف شد می‌خواهم  در محضر خدا و مردم از همه آن بزرگواران، مخصوصا برادر عزیزم حداد عادل و سرکار خانم‌های ابتکار و مولاوری و همه عزیزان و سازمان‌ها عذرخواهی کنم و حلالیت بطلبم. 

فتاح گفت: همه جوابهای آن عزیزان متین بوده است و من به دیده منت می‌پذیرم

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    آنچه سفارش شده ایم باید سخن راست بگوییم .ولی هر حرف و سخن راست را همه جا که نباید گفت.