فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری عاملان آتش سوزی عمدی کارخانه قطعات خودرو که ساعت ٣:١٥ روز چهارشنبه ٢٩ مرداد ماه امسال در شهرک صنعتی نصیرآباد این شهرستان اتفاق افتاد، خبر داد.

دستگیری عاملان آتش سوزی کارخانه قطعات خودرو در رباط کریم تهران

به گزارش قدس آنلاین، در این حادثه حدود چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع از این سوله‌ها به همراه مقدار قابل توجهی از قطعات خودرو داخل آنها طعمه حریق شد.

سرهنگ "شیخ مراد مرادی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع آتش سوزی عمدی کارخانه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی نصیرآباد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی طی بررسی های تخصصی و انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به دستگیری ۲ متهم که در همان کارخانه مشغول کار بودند، شدند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند،که توسط برادر صاحب کارخانه که با وی اختلاف مالی دارد اجیر شده و پس از دریافت مبلغ یک میلیارد ریال از سوی او اقدام به آتش زدن یکی از انبارهای کارخانه کرده و با توجه به گسترده بودن آتش به سایر سوله ها نیز سرایت کرده و باعث خسارت فراوان شده است.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا، شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت ۲۶۰ هکتار در ٢ کیلومتری شهرستان رباط‌کریم و کیلومتر ۳۰ جاده قدیم تهران - ساوه واقع است.

در این شهرک واحدها و کارخانه‌های صنعتی متعددی نظیر مواد غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی و پلاستیک، قطعات فلزی و ماشین‌سازی، قطعات برق و الکترونیک، مواد نساجی و پوشاک و مواد سلولزی و کانی غیرفلزی فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.