یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت برگزاری و برپایی مجالس عزاداری محرم با رعایت کامل تمام دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

امام جمعه یزد خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در مجالس عزاداری  شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان ، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و آغاز ماه محرم الحرام، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دیده شده بعضی از افرادی که قصد برگزاری مجلس های عزاداری داشتند، نسبت به این موضوع سست شدند اظهار داشت: در ارتباط با برگزاری مجالس عزاداری حضرت امام حسین(ع) به هیچ عنوان نباید سستی داشته باشیم ولو اینکه مجلس به صورت بسیار محدود و با حضور جمعیت بسیار کم انجام شود.

وی افزود: مجالس عزاداری را مردم می توانند با جمعیت های بسیار کم و حتی در بین اعضای خانواده برگزار کنند و به این طریق برکت وجود ذکر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را در خانه های خود حفظ کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه لازم است حتما شرایط و دستورالعمل های بهداشتی در ارتباط با پیشگیری از کرونا را انجام دهیم گفت: مردم روضه های خود را در فضاهای باز با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و در زمان های مشخص شده برگزار کنند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید ولی حتما این مراسم ها در نقاط مختلف شهر برگزار شود.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه در گذشته حیاط حسینیه ها و برخی امامزاده ها را پوش می کشیدند عنوان کرد: امسال مساجد و حسینیه ها باید پوش ها را بردارند که امکان رعایت کامل پروتکل ها فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.