تیم مس رفسنجان با پیروزی در دیدار فینال به قهرمانی لیگ برتر فوتسال زنان ایران رسید.

تیم مس رفسنجان قهرمان لیگ برتر فوتسال زنان ایران شد

قدس آنلاین: دیدار برگشت از فینال لیگ برتر فوتسال زنان ایران امروز(پنجشنبه) بین تیم‌های مس رفسنجان و سایپا تهران برگزار شد که در پایان مس رفسنجان با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد. 

مس که در دیدار رفت به میزبانی تهران با حساب دو گل به پیروزی رسیده بود، در این بازی نیز به دنبال پیروزی بود. این تیم‌ در دقایق ابتدایی نیمه اول مقابل حملات تیم سایپا دفاع کرد تا اینکه مهسا کمالی(بازیکن مس) گل اول تیم خود را به ثمر رساند. سحر زمانی(بازیکن‌مس) چند دقیقه بعد و در حالی که سایپا برای جبران این گل به پاورپلی روی آورد، دومین گل را هم وارد دروازه سایپا کرد و تیم‌ها با این نتیجه راهی رختکن شدند. 

سایپا با آغاز نیمه دوم به پاورپلی و شوت زدن روی آورد اما دفاع مس مانع گلزنی این تیم شد که در نهایت مس با پیروزی در دو بازی رفت و برگشت جام قهرمانی را از آن خود کرد. 

این اولین قهرمانی مس رفسنجان در لیگ برتر فوتسال بانوان است. این تیم فصل قبل نایب قهرمان شد. 

با برگزاری این بازی پرونده لیگ برتر فوتسال زنان بسته شد، تیم مس قهرمان شد، سایپا به نایب قهرمانی رسید و تیم‌های هیات فوتبال خراسان رضوی و ملی حفاری اهواز نیز که به نیمه نهایی راه یافته بودند مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند. 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.