۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 716872

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از رد ادعای دریافت ۶۵ میلیارد تومانی میرسلیم درباره تفحص از شهرداری تهران در این هیات به دلیل قانع کننده نبودن دلایل، اسناد و مستندات محکمه پسند خبر داد.

ادعای ۶۵ میلیاردی میرسلیم رد شد

به گزارش قدس آنلاین، فارس نوشت:حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در تشریح جزئیات نشست عصر روز گذشته (چهارشنبه) این هیأت درباره بررسی شکایت محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس از میرسلیم نماینده تهران اظهار داشت: آقای میرسلیم چندی پیش گفته بود که رئیس یکی از کمیسیون‌های مجلس پولی به میزان ۶۵ میلیارد تومان دریافت کرده تا تحقیق و تفحص از شهرداری تهران متوقف شود هر چند اسمی نبرده بود.

وی در توضیح بیشتر افزود: رضایی کوچی که رئیس کمیسیون عمران وقت بوده است، بعد از اظهارات میرسلیم از وی شکایت و اعلام کرد که منظور آقای میرسلیم من و کمیسیون عمران بوده است و بر همین اساس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان این شکایت را بررسی کرده وآن را وارد دانست هر چند که آقای میرسلیم اسمی از آقای رضایی کوچی نبرده است. ولی وی قانونا می‌تواند از میرسلیم شکایت کند.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: آقای میرسلیم چون اسم کمیسیون عمران را برده است و در بین کمیسیون‌های تخصصی مجلس فقط یک کمیسیون با این عنوان وجود دارد این شکایت وارد بود. ضمن این که چون تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران مجلس پیگیری می‌شد عملا منظور آقای میرسلیم همین کمیسیون بود.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: بر اساس شکایت آقای رضایی کوچی از آقای میرسلیم جهت ارائه توضیحات به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت کردیم تا مستندات و مدارک خود را ارائه دهد و در نهایت این موضوع بررسی شود.

وی افزود: میرسلیم روز گذشته در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شد ولی دلایل و مستندات محکمه پسندی مبنی بر این که یکی از رؤسای کمیسیون ۶۵ میلیارد تومان پولی دریافت کرده ولو این که آقای رضایی کوچی نباشد که تحقیق و تفحص صورت نگرفته باشد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در کمیسیون عمران وقت تحقیق و تفحص از شهرداری تهران رأی آورد اما در صحن علنی نتوانست رأی لازم را بیاورد.

غضنفرآبادی در باره تصمیم گیری هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پس از اظهارات میرسلیم خاطرنشان کرد: آقای رضایی کوچی می‌تواند در دادگاه موضوع شکایتش از میرسلیم را پیگیری کند. این در حالی است که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بر اساس ماده ۶ قانون نظارت بر رفتار نمایندگان تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.  

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.