دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش واکنش نشان داد و تاکید کرد که شکایت رییس کمیسیون عمران در مجلس دهم از میرسلیم بی‌مورد است و اعتراف نایب رییس وقت کمسیون عمران در پرونده عیسی شریفی موجود است.

رشوه ۶۵ میلیارد تومانی بخشی از پروندۀ عیسی شریفی است

قدس آنلاین: دفتر سید مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس با انتشار جوابیه‌ای به مصاحبه سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

برای استحضار ملت عزیز ایران لازم دانستیم سکوت را بشکنیم و نکاتی را پیرامون نحوه رفتار هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با مهندس میرسلیم شخصیت انقلابی و فساد ستیز که خود را خادم ملت می داند برسانیم. 

از آقای مهندس میرسلیم دعوت کتبی نشده بود برای حضور در جلسه و ارائۀ اسناد؛ صرفا آقای پاشایی دبیر هیئت شفاهی از ایشان خواست در جلسه حاضر شوند برای مبادلۀ نظر و مهندس میرسلیم در جلسه حاضر شد و توضیحاتی دادند از جمله این که شکایت آقای رضائی رئیس کمیسیون عمران بی مورد است زیرا تا کنون ذکر نامی از آقای رضایی نشد و اگر ایشان خودش احساس اتهام می کند به رفتار خودش برمی‌گردد.

از مهندس میرسلیم خواستند که نسخه ای از اسنادی که به دادستانی داده ام را تقدیم ایشان کنم و ایشان هم قول دادند به دست اقای پاشایی برسانند و اساسا قراری نبود که در آن جلسه اسنادی را ارائه دهند.

به اعضای محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتند که برای دستیابی به اعترافات نائب رئیس وقت کمیسیون عمران دربارۀ دریافت ۶۵ میلیارد تومان باید از دادستانی استعلام کنند و این موضوع بخشی از پروندۀ آقای عیسی شریفی و هولدینگ یاس است که در دوران شهرداری آقای قالیباف تأسیس شده است. 

خبر منتشر شده در خانۀ ملت ناقص و جهت دار است و امیدواریم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای حفظ آبروی خود و رعایت انصاف آن را اصلاح کنند و الا مهندس میرسلیم ناگزیر می شوند از طرز کار آن هیئت به کمیسیون اصل نود شکایت کنند.

در پایان مهندس میرسلیم به عنوان فردی متخصص و مشرف به امور سازمانی و ساختاری نظام مقدس جمهوری اسلامی از گذشته تاکنون همواره تلاش کردند تا خدمت صادقانه داشته باشند به کشور و نظام؛ مهندس میرسلیم نسبت به اینکه عده ای در تلاشند تا مساله ۶۵ میلیارد رشوه را بحثی شخصی تلقی کنند را محکوم و قطعا برای خشکاندن ریشه فساد تا پای جان ایستاده‌اند و اعلام می دارند ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی در هر نقطه ای از کشور که فسادی مشاهده کردند به همراه مستندات به اطلاع ایشان برسانند تا در مسیر درست رسیدگی قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمت الله

دفتر مهندس سید مصطفی میرسلیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.