سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امروز فرصت‌های زیادی خلق کردیم و به تیم حریف اجازه نفس کشیدن ندادیم.

 اجازه نفس کشیدن به نساجی ندادیم/اشتباه بازیکن بزرگ بخشیدنی نیست

به گزارش قدس آنلاین، سهراب بختیاری‌زاده در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی که با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد درمورد این مسابقه اظهار داشت: وظیفه خودم می‌دانم که در بازی آخر لیگ از بازیکنان، مجموعه شهر خودرو و همه عزیزانی که در کنار ما بودند تشکر کنم.

سرمربی تیم مشهدی ادامه داد: نمی‌توانم بگویم که چند فرصت برای گلزنی داشتیم. تعداد آنها از دست من خارج شده است. مهم شکل کلی تیم بود و بعد از بازی نسبتاً بدی که اصفهان داشتیم می‌خواستیم که نتیجه هفته گذشته را جبران کرده و برنده آخرین بازی لیگ باشیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: شاگردانم فوق‌العاده بودند و اجازه ندادیم که تیم نساجی نفس بکشد. بازی کاملاً یک طرفه بود که این موضوع بسیار مهم بود. موضوع مهمتر این است که باید به مجموعه شهرخودرو تبریک بگویم؛ با وجود اینکه برای ما مهم بود تا برنده بازی آخر لیگ باشیم، اما مجبور شدیم یک تصمیم انضباطی بگیریم. مجموعه شهرخودرو از تصمیمی که بابت نظم، انضباط و اصالت فوتبال و اجرا اصول حرفه‌ای فوتبال حمایت کردند. امروز بدون دروازه‌بان ذخیره و با یک دروازه‌بان جوان وارد میدان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خاطرنشان کرد: من بین ۳ امتیاز بازی و این موضوع انضباطی، اصول اخلاقی و انضباطی را انتخاب کرده بودم. انتظار این را داشتم که شاید بازنده بازی باشیم، اما خیلی مهم است که مسائل انضباطی و اخلاقی و رفتار حرفه‌ای بازیکنان درست باشد. این موضوع تا همیشه در فوتبال می‌ماند؛ مسائل فنی فوتبالی متغییر است، اما مسائل دیگر ثابت است. باید همیشه به مسائل اخلاقی پایبند باشیم.

بختیاری‌زاده درمورد شرایط شهرخودرو در ادامه مسابقات آسیایی، عنوان کرد: در بازی‌های اخیر تلاش کردیم تا برنده باشیم. بازی با تراکتور و استقلال و نساجی شایسته پیروزی بودیم، اما برنده نشدیم. در گلزنی ایراداتی داریم. در بخش‌های دیگر هم تیم نیاز به تقویت دارد. من برنامه‌ام را برای ادامه کار داده‌ام و برای مسابقات آسیایی باید تیم را تقویت کنیم؛ ضمن اینکه اسکلت و بازیکنان اصلی تیم باید حفظ شوند.

وی درخصوص تعویض‌های دیرهنگام و کم تعدادش در جریان مسابقات و اینکه آیا رحمتی در مسابقات آسیایی حضور خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: رحمتی را دیگر در اختیار نداریم. بازیکن جوان را می‌توان بخشید، چون اشتباهاتش روی ناآگاهی است، اما اینکه یک بازیکن بزرگ در تیم یک اشتباه را چندین بار تکرار کند بخشیدنی نیست. در دنیای فوتبال حرفه‌ای بزرگتر از رحمتی‌ها به دلیل نداشتن اصول و اخلاق حرفه‌ای از تیم‌های خود دور شده‌اند.

بختیاری زاده اضافه کرد: رحمتی به هر دلیلی امروز نبود و یک دروازه‌بان جوان اهل خراسان امروز در دروازه ایستاد که عملکرد خوبی هم داشت. بازیکن مهم است، اما تیم از هر بازیکنی مهمتر است، مخصوصاً بازیکنان بزرگتر که باید با گذشت‌تر باشند. باور کنید مسائلی که در چند ماه اخیر رخ داد تنها موضوعی نبود که در اصفهان رخ داد، بلکه این موضوع چندین بار تکرار شده بود که من مجبور شدم بدون دروازه‌بان ذخیره تمرین کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد جایگزین رحمتی، اظهار داشت: تیم ما نیاز به تقویت دارد و من لیست بازیکنان مدنظرم را اعلام کرده‌ام. دو دروازه‌بان خوب و باکیفیت حتماً باید به تیم اضافه شوند. در سه یا چهار روز آینده باید این تغییرات صورت بگیرد. تمام تلاش ما این است که اسکلت تیم حفظ شود.

بختیاری‌زاده درمورد کسب ۴ تساوی و ۲ شکست از ۶ مسابقه ای که سرمربی شهرخودرو بود، عنوان کرد: ادامه همکاری برعهده باشگاه است و مدیریت باشگاه باید پاسخگو باشد. هواداران جز اصلی یک باشگاه هستند و مربیان و بازیکنان در رفت و آمد هستند؛ هواداران حق دارند همیشه تیم خود را پیروز ببینند. به عنوان سرمربی زمانی که به این تیم اضافه شدم هیچ زمانی نداشتم که ذهنیتم را منتقل کنم و راه مربیان گذشته را ادامه دادم.

وی خاطر نشان کرد: در چند بازی مستحق پیروزی بودیم. ما در چند مسابقه تمام کارهایی که برای رسیدن به پیروزی باید انجام می‌شد را انجام دادیم. گلزن تمام عیار نداریم. همیشه انتقاد هواداران را به جان میخرم و به آنها حق می‌دهم، اما بدانند که من تمام تلاشم را می‌کنم که فصل بعد تمام تیم‌ها را در مشهد تحت فشار قرار دهیم و با پیروزی همراه باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.