نامزد حزب دموکرات بری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، این رقابت ها را نبرد نور و تاریکی توصیف کرد.

جو بایدن: انتخابات ماه نوامبر «نبرد نور و تاریکی» است

قدس آنلاین؛ به نقل از بی بی سی، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، بعد از قبول کردن رسمی این نامزدی در سخنانی خطاب به هواداران خود گفت: اگر ریاست جمهوری را به من بسپارید، من بهترین صفات را در وجودمان زنده می کنم، نه بدترین ها را. من هم پیمان نور خواهم بود، نه تاریکی.
هیچ نسلی نمی داند تاریخ از او چه خواهد خواست. فقط می توانیم بدانیم که وقتی لحظات حساس از راه رسید آماده هستیم یا نه. و حالا با یکی از سخت ترین لحظات تاریخ آمریکا روبرو هستیم.

او در سخنرانی خود به نقل قولی از «الا بیکر» فعال حقوق مدنی اشاره کرد و گفت: چراغی به دست مردم بدهید و آنها راه خود را پیدا می کنند. اینها کلماتی است که در زمان ما به کار می آید. رئیس جمهور فعلی آمریکا را سخت طولانی در تاریکی فرو برده. ما امید را به ترس، حقیقت را به تخیل، انصاف را به امتیاز ترجیح خواهیم داد.

او گفت: موضوع انتخابات امسال شخصیت، درستکاری، علم، دموکراسی است. دونالد ترامپ با نادیده گرفتن مردم آمریکا ریاست جمهوری را در خود خلاصه کرده است.

نامزد حزب دموکرات گفت: ترامپ با مدیریت نادرست بحران کرونا در انجام وظایفش به عنوان رئیس جمهور ناکام مانده است.

بایدن قول داد در صورتی که انتخاب شود اولین اقدام او تحت کنترل درآوردن این اپیدمی خواهد بود.

او گفت: چون من موضوعی را می فهمم که این رئیس جمهور از ابتدا درک نکرده - هرگز اقتصاد به حالت عادی باز نخواهد گشت، هرگز نمی توانیم بچه هایمان را در فضایی امن به مدرسه بفرستیم، مگر آنکه مشکل این ویروس را حل کرده باشیم. این انتخابات زندگی ما را تغییر خواهد داد. این رای گیری تعیین خواهد کرد آمریکا برای مدت های خیلی طولانی چه نوع کشوری خواهد بود.

او گفت: در مورد این رئیس جمهور می دانیم که اگر چهار سال دیگر به او بدهیم، همان کاری را خواهد کرد که در چهار سال گذشته کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.