بلک بری برای راه اندازی یک گوشی هوشمند اندروید 5G با صفحه کلید فیزیکی QWERTY در سال 2021 آماده می‌شود.

بلک بری یک گوشی هوشمند با صفحه کلید فیزیکی عرضه خواهد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل سال جاری ، BlackBerry با نام تجاری گوشی های هوشمند نمادین اعلام کرد که از 31 آگوست راه هایی را برای ارتباطات TCLC می‌گذارد. قابل توجه است که این دو شرکت در سال 2016 وارد مشارکت استراتژیک شده بودند که TCL مجوز طراحی و فروش دستگاه های بلک بری را داشت. اکنون ، پیش از تاریخ رسمی خاتمه ، Blackberry شریک جدیدی برای صدور مجوز پیدا کرده است.

بلک بری با یک استارتاپ مستقر در تگزاس به نام OnwardMobility وارد همکاری شده است، این شرکت جدید اعلام کرده است که یک گوشی هوشمند 5G با قابلیت بلک بری با صفحه کلید فیزیکی QWERTY و سیستم عامل Android در نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد.



بلک بری یک گوشی هوشمند 5G را در Q1 2021 به بازار عرضه خواهد کرد

این شرکت تنها چند جزئیات درباره گوشی هوشمند آینده خود فاش کرده است، این گوشی هوشمند صفحه کلید فیزیکی QWERTY ، پشتیبانی 5G و اجرای اندروید دارد. OnwardMobility همچنین نشان داد که تلفن BlackBerry از طراحی کیبورد کاملاً جدید برخوردار است ، اما همچنان "بازتاب مقادیر نام تجاری از یک تجربه تایپ کیبورد و تجربه ورودی" است. براساس این گزارش ، دستگاه بلک بری قیمتی رقابتی خواهد داشت.

اسمارت فون جدید بلک بری توسط FIH Mobile ساخته می شود که یک شرکت تابعه Foxconn است (شرکتی که آیفون ها را نیز تولید می کند). متأسفانه این شرکت در حال حاضر موجود بودن گوشی هوشمند بلک بری آینده را فقط در آمریکای شمالی و اروپا تأیید کرده است و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره نسخه جهانی این گوشی وجود ندارد.



جان چن ، رئیس اجرایی و مدیر عامل ، بلک بری گفت: "بلک بری هیجان زده است که با همکاری OnwardMobility یک گوشی هوشمند BlackBerry 5G را با صفحه کلید فیزیکی ارائه دهد که از استانداردهای بالای اعتماد و امنیت مترادف با برند ما استفاده می‌کند، ما هیجان زده هستیم که مشتریان امنیت و سطح کارآیی و بهره وری موبایل را که گوشی هوشمند جدید BlackBerry 5G ارائه می‌دهد تجربه خواهند کرد. "

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.