مدیر فنی تیم کشتی آزاد ویزازون بابیان اینکه کادر فنی تیم ویزازون همان کادر تیم کشتی تا ثبت جهانی توس است، گفت: اگر مسوولان مشهد حمایت کنند تیم کشتی ویزازون را از تهران به مشهد می‌آوریم.

کوچ کادر فنی تیم کشتی آزاد مشهد به تهران/ خدایی: مسوولان حمایت کنند درمشهد تیم‌داری می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجید خدایی با بیان اینکه مشهد با وجود پتانسیل بالا و پیشینه قوی در ورزش کشتی، امسال در لیگ برتر کشتی آزاد نماینده‌ای ندارد، اظهار کرد: اگر مسوولان مشهد حمایت کنند تیم کشتی ویزازون را از این شهر به لیگ برتر کشتی کشور می‌بریم.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد ویزازون اضافه کرد: مسوولان مشهد از جمله استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد قبلا اعلام کرده بودند اگر اسپانسری در مشهد جهت شرکت در لیگ برتر اعلام آمادگی کند، آنها نیز از اسپانسر حمایت می‌کنند، بنابراین، به دنبال این هستیم که مدیران استانی از تیم ویزازون حمایت کنند تا به عنوان یک تیم از مشهد در لیگ آزاد کشتی شرکت کنیم.

قهرمان مشهدی سال‌های پیشین تیم ملی کشتی ادامه داد: همیشه نسبت به شهر و مردم خوب مشهد تعصب خاصی دارم و تلاشم این است در هر جایگاهی که باشم برای شهرم مفید واقع شوم.

وی افزود: با توجه به اینکه با هدف شناسایی و استعدادیابی جوانانی که ظرفیت و پتانسیل رشد و پیشرفت را دارند، در این رشته هستیم، اگر مسوولان مشهد حمایت کنند، دوباره مانند سال قبل می‌توانیم شور و حال خوبی در کشتی مشهد ایجاد کنیم و موجبات انگیزه بیشتر نوجوانان، نونهالان و خانواده‌های آنها را فراهم نماییم.

خدایی با تاکید بر اینکه کادر فنی تیم ویزازون همان کادر تیم کشتی تا ثبت جهانی توس است، تصریح کرد: شاید در این تیم ستاره نداشته باشیم اما در پایان لیگ، چند ستاره را به کشتی کشور معرفی خواهیم کرد.

مدیر فنی تیم ویزازون گفت: به دنبال این هستیم که با حمایت مسوولان مشهد دوباره سالن‌های کشتی را از تماشاگر پر کنیم و کشتی این شهر دوباره به روزهای گذشته خود بازگردد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.