مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: آمار مستندی در مورد خانه های مسکونی خالی در استان وجود ندارد.

 آمار مستندی در مورد خانه های مسکونی خالی در خراسان رضوی وجود ندارد/مجمع پدیده تا یک ماه دیگر برگزار می شود

حسین امیررحیمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: آمار مستندی در مورد خانه های مسکونی خالی در خراسان رضوی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در صورت اراده واقعی برای اجرای این قانون می توان با کمک نهادهایی نظیر شهرداری، اداره ثبت، مسکن و شهرسازی و شرکت های خدماتی آمار آنها را در فاصله زمانی کوتاه استخراج و تجمیع کرد .

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی درباره برآورد تعداد خانه های خالی در استان نیز گفت: برآورد مشخصی در این زمینه وجود ندارد ولی به طور طبیعی ، خراسان رضوی وبویژه   کلانشهر مشهد که بعد از تهران دومین کلانشهر کشور است آمار قابل توجهی در زمینه خانه های خالی خواهند داشت .

امیررحیمی در مورد اینکه این قانون از سال های گذشته در مجلس تصویب شده و چرا تاکنون در راستای شناسایی آنها اقدامی در استان صورت نگرفته است نیز ادامه داد: این قانون بعد از تصویب در مجلس طی سال های گذشته ، در زمینه اجرا بنا به دلایل نامعلومی کنار گذاشته شد، اما در شرایط فعلی و بنا به ظواهر،  اراده جدی تری در زمینه اجرا و تحقق آن شکل گرفته است که امیدواریم شناسایی آنها نیز هرچه سریعتر در خراسان رضوی صورت بگیرد تا در جهت سامان دادن به بازار مسکن استفاده شود.

وی در مورد تشکیل مجمع عمومی شرکت پدیده نیز گفت: مجامع شرکت های فعال در بورس طبق قانون و در راستای شفاف سازی باید برگزار شود  از این رو این شرکت نیز طبق الزامات بورس ، باید طی یک ماه آینده این مجمع را برگزار کند  و گرنه با مسائلی از سوئ بورس جهت ادامه فعالیت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.