۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 717008

همدان- مدیرعامل دهکده تفریحی تله‌کابین گنجنامه گفت: حال گردشگری در این روزها خوب نیست.

حال گردشگری همدان خوب نیست

به گزارش قدس آنلاین ، سعید ترابیان ظهرجمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی مشاغل رسالت‌محور هستند، خبرنگاری و گردشگری را در این حیطه اظهارکرد: اگر به مشاغل رسالت‌محور لطمه وارد شود خسارت زیادی به استان وارد خواهد شد.

ترابیان با بیان اینکه حال گردشگری در این روزها خوب نیست گفت: کرونا ضربات مهلکی به مشاغل مختلف در جهان به ویژه گردشگری وارد کرده و موجب بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مشاغل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که گردشگری نیز باید با همین شیوه مسیر فعالیت خود را ادامه دهد از ایجاد شبکه گردشگری زاگرس‌نشینان خبر داد.

مدیرعامل دهکده تفریحی تله‌کابین گنجنامه با بیان اینکه باید گردشگری غرب کشور را با این شبکه تقویت کنیم گفت: در حال حاضر تفاهمنامه‌هایی با شهرهای سنندج و کرمانشاه برای رونق گردشگری منعقد شده که امیدواریم این ظرفیت به استان کمک کند.

ترابیان با تأکید بر لزوم افزایش میزان ماندگاری مسافران در همدان اظهار کرد: اگر بتوانیم یک مسافر را تا پنج روز در همدان نگاه داریم دیگر کسب و کارهای استان نیز رونق می‌گیرد.

وی با اشاره به احصای ۲۸ آسیب گردشگری در استان که کمتر به آن پرداخته شده است، ضمن تأکید بر لزوم حساسیت رسانه‌ها به این مهم اظهار کرد: یکی از مباحث مهم توجه به مسیر برگشت گنجنامه است که متأسفانه این طرح ۱۰ سال مسکوت مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.