خراسان شمالی- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

کشف ۷۷ کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به این استان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد اطلاعاتی انجام شده مشخص شد که خودروی حامل مواد مخدر در شهر "دیوک" در استان خراسان جنوبی در حال تردد است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اعلام کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: با هدایت اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروی مورد نظر شناسایی و توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی متوقف و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل می شود.

سردار مظاهری ادامه داد: از انتقال خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از آن مقدار ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و خودرو نیز توقیف و راهی پارکینگ شد.

وی گفت: در این عملیات مشترک پلیسی دو نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه ای با ۴۷ فقره سرقت

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارقان حرفه ای دوچرخه ومنزل با ۴۷فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و دوچرخه در سطح شهرستان بجنورد مراتب به صورت جدی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران با کار شبانه روزی و عملیاتی طی هماهنگی قضایی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر سارق حرفه ای شدند.

جانشین انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته دو نفر از سارقان حرفه ای به ۳۵ فقره سرقت دوچرخه  و یک نفر به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف که مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو با ۲۵فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت :در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان بجنورد، بلافاصله مراتب به صورت جدی در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات اطلاعاتی ماموران در این رابطه با جدیت دنبال شد، افزود: در همین رابطه یک متهم شناسایی و در نهایت با تلاش مستمر کارآگاهان دستگیر و به مقر پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سردار مظاهری گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.