نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه اگر ارتش در خراسان بر مرزها مسلط باشد، امنیت تمام کشور حفظ می شود، گفت: مشهد نقطه‌ای است که مستلزم برقراری امنیت بسیار زیادی است.

اگر ارتش در خراسان بر مرزها مسلط باشد، امنیت تمام کشور حفظ می شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز ضمن ابراز خرسندی بابت ارتقاء درجه سرتیپی امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق کشور، اظهار کرد:  وضعیت ما در مشهد به گونه‌ای است که عمق مسائل را مسئولین کل کشور کمتر متوجه می‌شوند، از جمله مرزداری استان خراسان که بسیار کار سختی است؛ مشهد نقطه‌ای است که مستلزم برقراری امنیت بسیار زیادی است و تا به حال با لطف خدا و مدیریت شما، دشمنان نتوانستند حتی اجازه جسارت به خود بدهند. الحمدالله مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، صیانت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مسئله مرزداری اهمیت بسیار بالایی دارد شما سرباز امام رضا علیه السلام هستید و بر هر قدرت و مقامی که برسید افتخار این آستان مقدس است، مقام معظم رهبری هم تاکید بسیاری بر مرزداری دارند و شما سربازان ولی امر مسلمین، گوش به فرمان ایشان هستید و در همه جا پر قدرت حاضر شدید.

وی در پایان بیان کرد: اگر شما در منطقه خراسان بر دشمن مسلط باشید، امنیت تمام کشور حفظ می شود. امام عصر (عج) در پس پرده غیبت مراقب این کشور هستند. انشاالله با عنایت امام هشتم علیه السلام، همیشه سرباز پر افتخاری باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.