شهرخودرو پس از یک فصل رؤیایی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا با تفکرات طلایی مالک جوانش برای فتح قله‌های بزرگ بعدی در مستطیل سبز وارد لیگ نوزدهم شد. بسیاری بر این باور بودند شهرخودرو با تفکرات یحیی گل‌محمدی یک موفقیت بزرگ دیگر را رقم خواهد زد اما قصه عنابی‌های لیگ برتر برابر انتظار پیش نرفت تا اینکه در پایان لیگ پر فراز و نشیب بیستم همه اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد.

قدس آنلاین:  شهرخودرو پس از یک فصل رؤیایی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا با تفکرات طلایی مالک جوانش برای فتح قله‌های بزرگ بعدی در مستطیل سبز وارد لیگ نوزدهم شد. بسیاری بر این باور بودند شهرخودرو با تفکرات یحیی گل‌محمدی یک موفقیت بزرگ دیگر را رقم خواهد زد اما قصه عنابی‌های لیگ برتر برابر انتظار پیش نرفت تا اینکه در پایان لیگ پر فراز و نشیب بیستم همه اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد.

*اختلافات مویرگی

با شروع رقابت‌های لیگ نوزدهم تنها تیم مشهدی لیگ برتر نتایج قابل قبولی را بدست آورد. اما با نزدیک شدن به نیم فصل مسابقات زمزمه‌های جدایی یحیی گل‌محمدی در رسانه‌های خبری شنیده شد.

هرچند این گمانه زنی‌ها و حضور گل‌محمدی در پرسپولیس به عنوان جانشین گابریل کالدرون با قدرت از سوی مالک جوان این تیم تکذیب شد اما به یکباره با تماس‌های مقامات بالادستی، مالک جوان شهرخودرو به خیال دریافت مبلغی نجومی به جدایی یحیی رضایت داد تا شاید با مبلغ حاصله از صدور رضایت‌نامه گل محمدی بتواند انتخابی ایده‌آل داشته باشد.

البته اختلافات مویرگی میان حمیداوی و یحیی گل‌محمدی، در جدایی سرمربی جوان شهرخودرو تأثیر به‌سزایی داشت.

البته اتفاق تلخی که قبل از جدایی یحیی در شهرخودرو رقم خورد، جدایی ستاره‌های این تیم از باشگاه مشهدی بودند به شکلی که بسیاری بر این باور بودند یحیی زمانی که متوجه شد قطعاً در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم در مشهد نیست به بازیکنانی که خواهان جدایی از تیم بودند اجازه داد دیگر در مشهد فوتبال بازی نکنند.

*اختلافات نمایان

خروج جنجالی و پرحاشیه یحیی شوک بزرگی به پیکره شهرخودرو وارد کرد، اما امیدواری هواداران این بود که یک مربی بزرگ به جای گل محمدی روی نیمکت بنشیند. اما در اتفاقاتی دور از انتظار مالک باشگاه مجتبی سرآسیایی را به همراه یک مربی ایتالیایی به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد، سرآسیایی شروع بسیار مطلوبی داشت به شکلی که با موفقیت در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا توانست جواز حضور در مرحله گروهی را بدست آورد، این شروع امیدوار کننده بسیاری از منتقدان را به آینده با سرآسیایی امیدوار کرد.

*خودکشی‌ ترس از مرگ

سرآسیایی به واسطه آنچه خودش دخالت در حیطه فنی عنوان می‌کرد در آستانه جدایی قرار گرفت اما این مسئله از سوی مالک تیم و دیگر مسئولانش تکذیب شد. در روزهای کرونایی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر، همزمان با اظهارنظرهای عجیب و غریب مالک جوان شهرخودرو مبنی بر اینکه مسابقات باید تعطیل شود چون جان بازیکنان دارای ارزش بیشتری است، اختلافات حمیداوی و سرآسیایی بالا گرفت تا اینکه سرآسیایی شبانه استعفا داد.

این اتفاق دوباره شهرخودرو را به کانون حاشیه‌ها برد، تا دوباره انتقادهای فراوانی نسبت به عملکرد مالک جوان شکل گیرد، با افزایش شدت انتقادها در اقدامی تعجب برانگیز حمیداوی سهراب بختیاری زاده را با سابقه کمک مربیگری در تیم المپیک ایران به عنوان سرمربی شهرخودرو معرفی کرد تا در دوران پساکرونا پس از موفقیت‌های قانع کننده سرآسیایی هدایت این تیم را در 9 بازی آخر شهرخودرو برعهده گیرد.

*سهراب کُشون

با انتخاب بختیاری زاده منتقدان مشهدی و غیرمشهدی فوتبال ایران این انتخاب را یک سیاست نادرست عنوان کردند و پیش‌بینی در ارتباط با ناکامی بزرگ تیم مشهدی به حرف اول محافل ورزشی تبدیل شد. بختیاری زاده کار خود را با شکست مقابل پارس جنوبی آغاز کرد، تا میزان انتقادها نسبت به عملکرد وی بیشتر شود.

ناکامی سهراب بختیاری زاده در بازی‌های باقیمانده و از دست رفتن شانس کسب مجدد سهمیه عرصه را بر مالک جوان و سرمربی بدون تجربه شهرخودرو بیش از پیش تنگ کرد تا در فصلی که نماینده مشهد می‌توانست از فوتبال و اعتبار نیمه شرقی کشور دفاع کند با یک ناکامی بزرگ به واسطه تصمیم‌گیری‌های غلط و تغییرات احساسی ضربه جبران ناپذیری را تحمل کند و نایب قهرمانی را با ششمی تاخت زند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.