سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت پل‌های عابر پیاده تهران به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی به گونه‌ای است که برخی از آن به تونل وحشت تعبیر می‌کنند.

پل‌های عابر پیاده تهران، تونل وحشت شده است

قدس آنلاین: «علی اعطا» روز یکشنبه در دویست و بیست و دومین جلسه شورا درباره ضرورت رسیدگی به وضعیت پل های عابر پیاده به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی در اطراف آن، تذکر داد.

وی اظهار داشت: در رابطه با پل های عابر پیاده باید گفت که به واسطه وجود تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف آن، پل‌ها نا امن هستند.

اعطا افزود: شهروندان معتقدند که این پل‌ها امن نیستند و امکان آزار و مسائل مختلف در آن وجود دارد.

به گفته اعطا ضرورت دارد شهرداری تهران از وضعیت پل‌ها و ضوابط حاکم بر آن ها و تعداد آنها در مناطق گزارش دقیقی را به شورای شهر ارایه کند تا بر اساس این گزارش موضوع را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه اقدامات ما باید در جهت رضایتمندی شهروندان و به ویژه بانوان باشد.

تودیع و معارفه مدیر مسئول روزنامه همشهری 

وی در ادامه با اشاره به تودیع و معارفه مدیر مسئول روزنامه همشهری ادامه داد: شاهد تلاش و زحمات و دغدغه های «مهران کرمی»، مدیر مسئول پیشین روزنامه همشهری بودیم و همچنین به خانم «نیلوفر قدیری» مدیرمسئول جدید تبریک می‌گوییم.

پخش زنده جلسات شورا 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: طبق وعده‌ای که داده بودیم از امروز پخش زنده صحن شورااز طریق صفحه اول برخی خبرگزاری ها و سایت شورای شهر آغاز شده است و این کار را توسعه خواهیم داد.

وی، از معاونت ارتباطات شورای شهر و اداره آی تی در جهت توسعه اطلاع‌رسانی تشکر کرد.

سال سختی را پیش رو داریم

«محمود میرلوحی» در این جلسه گفت: سال پرچالش و حساسی را پیش رو داریم چون شرایط کشور به گونه ای  است که رقبای ما در غیاب مشارکت حداکثری کرسی های نمایندگی را کسب کرده اند.

به گفته وی، رسیدن به انضباط مالی ، شفافیت، حفظ محیط زیست، برخورد تخلفات، رعایت حقوق شهروندان، تهران شهری برای همه از فعالیت های و شورا بوده است .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.