خوزستان_ مدیرعامل ناحیه صنعتی شهر خودرویی خلیج فارس تنها حمایت مدیران مربوطه را نیاز داریم و نه تسهیلات بانکی، خاطر نشان کرد: برای صدور یک مجوز توسط ۱۴ ارگان باید دو سال پیگیری کنیم.

صدور یک مجوز اجازه  ۱۴ دستگاه اجرایی و دو سال زمان نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، حسن صبحه در جمع خبرنگاران در رابطه با ویژگی های پروژه ناحیه صنعتی، تخصصی و نمایشگاهی خلیج فارس که می تواند ۲۰ هزار شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند افزود:  این ناحیه در سه فاز نمایشگاه، صنعتی و خدماتی به صورت کلیدی بهره‌برداری می‌شود .

وی افزود: در فاز نمایشگاهی جوانانی که قدرت خرید نمایشگاه در سطح شهر را ندارند به مدت پنج ساله به صورت رهن مکان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی در رابطه با امتیاز متفاوت این پروژه که لزوم اجرایی کردن آن را تاکید می کند، گفت: صنعتگر در قبال دریافت سوله و زمین با کلیه امکانات باید تعهد دهد که تنها نیروی خوزستانی را  جذب کار و فعالیت کند وعلاوه بر آن، صنعتگر می تواند بعد از ۶ ماه اقساط خود را در ۸۴ ماه بدون پیش‌پرداخت و بهره بانکی پرداخت می کند.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ درصد این پروژه تکمیل و حدود ۳۶۰ میلیارد ریال در آن باهدف تولید قطعات ملی خودرو هزینه شده، گفت: از سال ۹۴ که مجوز خود را دریافت کردیم در دو سال زیرساخت های این طرح را به پایان رساندیم و  اکنون در بخش صنعتی  ۶۳ سوله در نظر گرفته شده است .

حسن صبحه بااعلام اینکه تنها حمایت مدیران مربوطه را نیاز داریم  خاطر نشان کرد: هدف ما ایجاد اشتغال است اما برای صدور یک مجوز  مسیر سختی را باید طی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.