همدان - استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اولین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید بیعت کردند.

مدیران استان همدان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند

به گزارش قدس انلاین سید سعید شاهرخی صبح یکشنبه به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان و در اولین روز هفته دولت با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی پیمانی دوباره بستند.

استاندار همدان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس، گفت: دولت همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایبند آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

سیدسعید شاهرخی گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه که به نوعی جنگ اقتصادی استکبار جهانی با مردم ایران محسوب می‌شود، دولت در سال‌های گذشته طرح‌های عمرانی و زیر ساختی را به پایان رساند.

شاهرخی در ادامه ضمن رونمایی از یادبود سرداران شهید استان همدان و تشکر و قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری به خاطر تهیه این المان، گفت: با توجه به اینکه سالن همایش‌های استانداری، به نام شهدای همدان نام‌گذاری شده، ضرورت دارد این نماد در سالن شهدای استانداری همدان نیز نصب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.