۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 717197

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان قوچان از پلمب پنج واحد صنفی متخلف به دلیل عدم پای بندی به موازین بهداشتی خبر داد.

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در قوچان

به گزارش قدس آنلاین، عباس رضازاده مقدم معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان قوچان عنوان کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده تیم بازرسی کمیته بازرسی و نظارت ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در هفته اخیر از ۲۰ واحد عمده صنفی عرضه مواد غذایی و خوراکی در خیابان‌های امام خمینی و شهید بهشتی بازدید به عمل آمد که در پی این بازدیدها  پنج واحد متخلف که موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

وی ادامه داد: این واحدهای متخلف شامل یک واحد نانوایی، یک واحد آب نبات پزی، دو واحد میوه فروشی و یک واحد آب‌میوه فروشی بودند که واحدهای متخلف پس از تشکیل پرونده  به مراجع قضایی برای برخورد قانونی معرفی شدند.

رضازاده مقدم در ادامه از توقیف یک دستگاه وانت دست‌فروشی البسه مستعمل و توقیق سه دستگاه تاکسی به علت عدم رعایت موازین بهداشتی خبر داد و افزود: همچنین از دو فروشگاه بزرگ شهری  و چهار واحد آب نبات پزی واقع در خیابان شهید بهشتی به دلیل رعایت موازین کامل بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی تقدیر شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از مردم فهیم قوچان تقاضا داریم بدون ماسک از منزل خارج نشوند و کسبه عزیز برای حفظ سلامت خود و عموم مردم بدون ماسک در واحد صنفی خود حضور پیدا نکنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان قوچان گفت: تیم بازرسی ویژه و نظارت در بازرسی های ۲۴ ساعته و بدون اطلاع به شدت تمامی واحدها، ادارات دولتی، غیر دولتی، اصناف و مراکز پر تردد را رصد می‌کنند و برخورد قانونی با مراکز متخلف تا پاک شدن شهر از ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.