مدل‌های Galaxy M۵۱ و جزئیات دوربین این گوشی هوشمند سامسونگ مشخص شد.

مشخصات گوشی هوشمند "Galaxy M۵۱" فاش شد  +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در تلاش است تا جانشین گلکسی M۴۰ را معرفی کند ، که گلکسی M۵۱ نام خواهد گرفت. مشخصات و رندرهای این اسمارت فون مدتی است که در فضای جهانی اینترنت رد و بدل می‌شود. اکنون پیش از عرضه رسمی، چندین مشخصات مهم Samsung Galaxy M ۵۱ از جمله جزئیات مربوط به انواع آن را از پیش نویس Ishan Agarwal به دست آمده است.

در حالی که بسیاری از این مشخصات قبلاً فاش شده بود، اکنون می‌دانیم که حافظه RAM و انواع مدل‌های ذخیره سازی این گوشی هوشمند آینده سامسونگ به همراه جزئیات کامل دوربین آن وارد بازار خواهد شد. طبق گزارش گذشته MySmartPrice ، گوشی هوشمند Galaxy M ۵۱احتمالاً در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد.

مشخصات سامسونگ گلکسی M۵۱

بیشتر مشخصات تایید شده توسط آگاروال در گذشته افشا شده است، با این حال ، اکنون ما جزئیاتی در مورد مدل های سامسونگ گلکسی M۵۱ داریم. آگاروال تأیید می کند که این گوشی در نسخه های رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می شود ، که مدل ۸ گیگابایتی قبلاً شایعه شده بود. هیچ حرفی در مورد پردازنده این گوشی هوشمند وجود ندارد ، اما نشت های گذشته، از جمله فهرست Geekbench نشان داده اند که احتمالاً این پردازنده Qualcomm Snapdragon ۷۳۰ SoC است.

با آمدن به بخش دوربین ، در گلکسی M۵۱ سامسونگ برای ویژگی های دوربین، یک ماژول چهار دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شد. Agarwal تأیید کرده است که دوربین اصلی در واقع یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است که از لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده گسترده ، دوربین پرتره ۵ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. این نکته را همچنین فاش کرده است که این گوشی از یک دوربین سلفی قدرتمند ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

در حالی که نشت های قبلی ادعا می کردند که این گوشی هوشمند از نمایشگر ۶.۵ اینچی یا ۶.۶۷ اینچی برخوردار است ، Agarwal تأیید کرده است که سامسونگ Galaxy M۵۱ با نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED به بازار عرضه می شود. در گذشته رندرهای CAD توسط راهنما OnLeaks فاش کرده بودند که این گوشی نمایشگر Infinity-O را با دوربین حفره ای در گوشه بالا سمت چپ صفحه نمایش پشتیبانی خواهد کرد و انتظار می رود این صفحه نمایش وضوح صفحه FHD + را از گلکسی M۴۰ حفظ کند،‌ همچنین رندرها از لحاظ امنیتی از اسکنر اثر انگشت مجهز در پشت دستگاه فاش کرده بودند.

طبق گفته های Agarwal فعال دنیای فناوری ، گلکسی M۵۱ سامسونگ دارای یک UI ۲.۱ خواهد بود که مبتنی بر اندروید ۱۰ است، این گوشی همچنین به تازگی در وب سایت FCC مشاهده شد و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵W را نشان داد.

از هم اکنون ، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه گوشی هوشمند جدید سامسونگ وجود ندارد. با این حال این دستگاه در صفحه پشتیبانی از گوشی هوشمند در وب سایت رسمی روسیه سامسونگ مشاهده شد و به یک راه اندازی قریب الوقوع اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.