به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اسامی برندگان مسابقه «حاضران به غایبان برسانند» در سایت حرم مطهر امام رضا(ع) اعلام شد.

اسامی برندگان مسابقه «حاضران به غایبان برسانند» اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، احسان یوسف پور سرپرست اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی، گفت: این مسابقه ملی با محوریت ولایت امیرمومنان(ع) و به منظور بزرگداشت دهه ولایت از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و در سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: در مدت زمانی مقرر برای شرکت در این مسابقه جمع زیادی از علاقمندان در این حرکت فرهنگی شرکت کردند که اسامی برندگان طی مراسم قرعه کشی مشخص و در سایت حرم امام رضا(ع) به آدرس haram.razavi.ir بخش مسابقات اعلام شد.

یوسف پور ابراز کرد: برای این مسابقه ۱۱۰ جایزه ویژه تدارک دیده شده بود که از جمع شرکت کنندگان ۸ جایزه کمک هزینه سفر به نجف اشرف، ۸ جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۸ جایزه کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۸  جایزه کارت هدیه ۱۱۰ هزار تومانی را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در خصوص نحوه دریافت جوایز گفت: هدایای کمک هزینه سفر به نجف، کارت هدیه و کمک هزینه سفر به قم با توجه به اینکه بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی متقبل پرداخت این کمک هزینه ها شده است متعاقبا از طرف این بنیاد با برندگان تماس گرفته خواهد شد.

وی افزود: برندگان محصولات فرهنگی نیز جهت دریافت هدیه، به مدت یک سال فرصت دارند به حرم مطهر رضوی، صحن جامع رضوی، جنب باب الهادی، سامانه توزیع، پلاک ۱۸۵ از ساعت ۸ الی ۱۸ بجز جمعه ها و روزهای تعطیل مراجعه کنند.

لازم به یادآوری است؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) انجام می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.